Jump to content
Geplaatst:
comment_1687672

Justin Bieber, we hebben er allemaal wel eens wat over gehoord. Er zijn veel meningen over hem, voor de een een geschenk uit de hemel, voor de ander een doorn in het oog. Ik zou graag willen weten hoe het hier op het forum gesteld is met de Justin Bieber hype. Haten jullie hem, of houden jullie van hem?

Voordat jullie mogen posten, neem s.v.p even het volgende door om dit een zo prettig mogelijke discussie te maken.

- Onderbouw je mening. (Dus posts zoals ''Ik haat hem'', zijn niet gewenst, onderbouw je mening met argumenten of bronnen)

- Laat iedereen in zijn/haar waarde (Heb respect voor de mensen die Justin Bieber haten, of van hem houden)

- Forumregels zijn vanzelfsprekend van kracht.

Brand los! :bier:

• Reacties 381
  • Bezichtigingen 31.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1717067

Naar het schijnt is vandaag uitgeroepen tot anti-bieber dag. Zijn video van 'Baby' op YouTube heeft nu al meer dislikes dan likes. :schater:

5wa06q.jpg

Wat doe jij uberhaupt bij dat filmpje? xD

He's SUCK! Hij kent geen muziek zoals wij dat kennen. En hij doet alsof alles om hem draait :7

je weet dat je nu zegt: "Hij is ZUIG!"?

Geplaatst:
comment_1717071

Dat is Ryan, zijn beste vriend. Die komt helemaal in het begin van de videoclip

ook naar voren. 'T is maar even dat je het weet. :*D

en ik als Justin Biebers grootste fan weet he niet, ik schaam me wel een beetje :$

Geplaatst:
comment_1717107

Ik denk dat het door zijn blonde lokken komt, maar ik zou wel eens snoeiharde sex met Justin willen hebben op een hete vrijdagavond onder het genot van een Mariah Carey nummer gezongen door Morgan Freeman.

Geplaatst:
comment_1717114

Ik denk dat het door zijn blonde lokken komt, maar ik zou wel eens snoeiharde sex met Justin willen hebben op een hete vrijdagavond onder het genot van een Mariah Carey nummer gezongen door Morgan Freeman.

HAHAHA!!! OH WAT GOED GEVONDEN!!!! ECHT GEWELDIG!!!! QUOTE VAN DE MAAND!!!

Maar serieus, niet alles is grappig Amfetamientje...

Geplaatst:
comment_1717115

en wat nou als hij het zelf zingt?

Geplaatst:
comment_1717117

nosmile.gifnope.gif

Oke ik doe alsof ik die 2de zin maar niet gelezen hebt puh2.gif

Bewerkt: door Tommy-Vercetti

Geplaatst:
comment_1717675

Shitt ik heb net gegeten.

Geplaatst:
comment_1717932

Naar het schijnt is vandaag uitgeroepen tot anti-bieber dag. Zijn video van 'Baby' op YouTube heeft nu al meer dislikes dan likes. :schater:

5wa06q.jpg

Wat doe jij uberhaupt bij dat filmpje? xD

He's SUCK! Hij kent geen muziek zoals wij dat kennen. En hij doet alsof alles om hem draait :7

je weet dat je nu zegt: "Hij is ZUIG!"?

Ja, dat weet ik. Maar zo zeg je het nu eenmaal :7

Geplaatst:
comment_1717965

Ja, dat weet ik. Maar zo zeg je het nu eenmaal :7

Nee heur.

I suck.

You suck.

He sucks.

She sucks.

It sucks.

We suck.

They suck.

Jij houdt van woordenboeken zoals de dikke vandalen in het engels :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.