Jump to content
Geplaatst:
comment_1687672

Justin Bieber, we hebben er allemaal wel eens wat over gehoord. Er zijn veel meningen over hem, voor de een een geschenk uit de hemel, voor de ander een doorn in het oog. Ik zou graag willen weten hoe het hier op het forum gesteld is met de Justin Bieber hype. Haten jullie hem, of houden jullie van hem?

Voordat jullie mogen posten, neem s.v.p even het volgende door om dit een zo prettig mogelijke discussie te maken.

- Onderbouw je mening. (Dus posts zoals ''Ik haat hem'', zijn niet gewenst, onderbouw je mening met argumenten of bronnen)

- Laat iedereen in zijn/haar waarde (Heb respect voor de mensen die Justin Bieber haten, of van hem houden)

- Forumregels zijn vanzelfsprekend van kracht.

Brand los! :bier:

• Reacties 381
  • Bezichtigingen 31.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1687721

Ik ben ook niet zo voor JB's muziek of zo, maar ik vind het belachelijk dat iedereen die zijn muziek niet graag hoort is of iemand die bekend is of zo meteen gay wordt genoemd.

Dat komt door ze irritante hoge stemmetje en ze andere trekjes zoals haar enzo

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1687725

yeah 100 bericht opp een bieber topic

maar ff die gast kan niet zingen

Wil je misschien je mening onderbouwen? :7

Hierboven; +1.

Bewerkt: door FireFighter

Geplaatst:
comment_1687747

ik zag op tmf 1 uurtje geleden ofzo diary of justin bieber jezus wat is hij een mietje auw me arm doet zeer en huilen en daarna weer vrolijk zonder pijn

edit kij een bij mijn sign

Bewerkt: door Agent_Smith

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1687761

ik zag op tmf 1 uurtje geleden ofzo diary of justin bieber jezus wat is hij een mietje auw me arm doet zeer en huilen en daarna weer vrolijk zonder pijn

edit kij een bij mijn sign

Dat doen toch 3 of 4 jarigen? :7

Geplaatst:
comment_1687765

Puberaal topic.. ^_^

Slotje.

>>> Door Flitskikker: Het is NOTA maar. :-( <<<

>>> Door Jowx: Het is OPINIE, geen bier meer voor u.. :t <<<

>>> Door Flitskikker: Of een bril, met mijn linkeroog zie ik vager. :puh:<<<

Geplaatst:
comment_1688709

Naar aanleiding van het verzoek van velen gaat het topic weer open. Wel wil ik benadrukken dat dit OPINIE is, inhoudsloze posts met loze leuzen als 'hij is gay' of 'ik ram hem dood als ik hem tegen kom' zijn zeer onwenselijk en kunnen worden bestraft met een warn. Het topic staat open voor een discussie over Justin Bieber of het uiten van je mening op een normale manier. De poll is aangepast vanwege een erg opdringerige mening die daarin verwerkt was. Wanneer het topic weer een puberale wending krijgt volgen er warns en hoogstwaarschijnlijk opnieuw een slotje.

Topic heropend.

Geplaatst:
comment_1688736

Ik persoonlijk vind dat Justin bepaald geen slechte stem heeft. Hij zit voor de pubertijd, dus dat mooie, hoge en kinderlijke zit er nog in. En ach, al die bullshit eromheen moet je gewoon negeren, persoonlijk vind ik ook dat Lady GaGa zich vrij achterlijk in de media gedraagt. Maar daar wordt dan geen provocerend topic over geopend.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1688744

Naar aanleiding van het verzoek van velen gaat het topic weer open. Wel wil ik benadrukken dat dit OPINIE is, inhoudsloze posts met loze leuzen als 'hij is gay' of 'ik ram hem dood als ik hem tegen kom' zijn zeer onwenselijk en kunnen worden bestraft met een warn. Het topic staat open voor een discussie over Justin Bieber of het uiten van je mening op een normale manier. De poll is aangepast vanwege een erg opdringerige mening die daarin verwerkt was. Wanneer het topic weer een puberale wending krijgt volgen er warns en hoogstwaarschijnlijk opnieuw een slotje.

Topic heropend.

Bedankt voor een nieuw kansje, waarom was jij geen scheidsrechter bij Nederland - Spanje? :7

>>> Door Jowx: Omdat een wedstrijd fluiten niet samen gaat met bier.. :bier: <<<

Nou, in tegenstelling to de scheids zal dat prima gaan. :7

Bewerkt: door FireFighter

Geplaatst:
comment_1688962

>>> Door Jowx: Omdat een wedstrijd fluiten niet samen gaat met bier.. :bier: <<<

Met je dronken kop een forum modereren. Shame on you! :N

OT: Laatst las ik op MSN nieuws dat zijn website is gehackt, dat zijn YouTube account is gehackt en nog een paar andere dingen. Dit vind ik echt te ver gaan. Ik heb verder niets met deze man ofzo, maar dit gun ik hem ook weer niet. Hou van hem en koop zijn CD of hou niet van hem en koop zijn CD niet. Wat is precies de lol aan om iemand zijn website te hacken omdat je zijn muziek niet leuk vind. Luister dan gewoon naar muziek die je wel mooi vind en houd je niet bezig met Justin. Echt waar, er zijn vage personen op deze wereld. En dan heb ik het niet alleen specifiek over Justin hoor, want iedere artiest maakt deze dingen mee. Echter kan ik er niets van snappen. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.