Jump to content
Geplaatst:
comment_1687672

Justin Bieber, we hebben er allemaal wel eens wat over gehoord. Er zijn veel meningen over hem, voor de een een geschenk uit de hemel, voor de ander een doorn in het oog. Ik zou graag willen weten hoe het hier op het forum gesteld is met de Justin Bieber hype. Haten jullie hem, of houden jullie van hem?

Voordat jullie mogen posten, neem s.v.p even het volgende door om dit een zo prettig mogelijke discussie te maken.

- Onderbouw je mening. (Dus posts zoals ''Ik haat hem'', zijn niet gewenst, onderbouw je mening met argumenten of bronnen)

- Laat iedereen in zijn/haar waarde (Heb respect voor de mensen die Justin Bieber haten, of van hem houden)

- Forumregels zijn vanzelfsprekend van kracht.

Brand los! :bier:

• Reacties 381
  • Bezichtigingen 31.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1694224

echt heel moeilijk te negeren.

de meiden op school die draaien de liedjes van Justin bieber plat.

en dan gaan ze zeiken als ik metallica op mijn mobiel zit te luisteren erg is.

Metallica is dan ook direct het andere uiterste. Sorry, maar zelfs ik zou dan weg lopen. Eigenlijk vind ik gewoon dat je oordopjes in moet doen.

maar ik bedoel ik moet wel naar Dat Justin bieber shit luisteren.

maar de muziek die ik mooi vind moet ik maar stil houden.

Geplaatst:
comment_1694228

Iedereen die zijn muziek ook maar een beetje leuk vind is gay. En ga het niet ontkennen want het is gewoon zo.

Dus muziek luisteren is gay ?

Ooh wacht er staat zijn muziek had ik niet gezien sorry misverstandje

Bewerkt: door GTA-top

Geplaatst:
comment_1694233

Iedereen die zijn muziek ook maar een beetje leuk vind is gay. En ga het niet ontkennen want het is gewoon zo.

Dat is nou een perfect voorbeeld, waarom? Waarom ben je gay als je Justin Bieber luistert?

Bewerkt: door Fiegel5

Geplaatst:
comment_1694234

Dat is nou een perfect voorbeeld, waarom? Waarom ben je gay als je Justin Bieber luistert?

Inderdaad, dan ken ik heel wat gays. :D

Geplaatst:
comment_1694239

en die luisteren allemaal naar justin bieber.

Geplaatst:
comment_1694242

Hij kan wel sigs maken alleen het thema is niks voor mij ;) en volgens mij ook niet voor jou

Geplaatst:
comment_1694244

Sowieso heb ik hem niet zelf gemaakt, en daarnaast mag je je toch net wel iets volwassener opstellen. Dit zijn geen toffe reacties naar medegebruikers toe. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je gay bent? Slaat nergens op...

Geplaatst:
comment_1694246

Sowieso heb ik hem niet zelf gemaakt, en daarnaast mag je je toch net wel iets volwassener opstellen. Dit zijn geen toffe reacties naar medegebruikers toe. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je gay bent? Slaat nergens op...?

Inderdaad dat slaat nergens op want ik ben het niet en jij wel. En als je hem zelf niet hebt gemaakt waarom zou je dan zon leleijk ding willen dragen?

Geplaatst:
comment_1694247

en die luisteren allemaal naar justin bieber. Oh en fiegel je kan totaal geen sigs maken. en je bent gay.

Sowieso heb ik hem niet zelf gemaakt, en daarnaast mag je je toch net wel iets volwassener opstellen. Dit zijn geen toffe reacties naar medegebruikers toe. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat je gay bent? Slaat nergens op...?

Inderdaad dat slaat nergens op want ik ben het niet en jij wel. En als je hem zelf niet hebt gemaakt waarom zou je dan zon leleijk ding willen dragen?

Hij vind zijn muziek wel goed dus hij vind de sig wel leuk , Jij houd niet van ze muziek dus vind de sig niet leuk,maar dat geeft je geen recht om hem uit te schelden!

Geplaatst:
comment_1694250

en die luisteren allemaal naar justin bieber. Oh en fiegel je kan totaal geen sigs maken. en je bent gay.

Ik vind het raar dat je iemand gay noemt omdat die persoon naar een bepaald soort muziek/zanger luistert. Dat jij er niet van houdt, oké, maar daar moet je toch geen andere mensen voor beledigen? Zelf heb ik ook niets met zijn muziek, maar ik heb er niets op tegen als andere mensen er wel graag naar luisteren. Als zij dat nu mooie muziek vinden, waarom niet? En jij luistert gewoon naar muziek die volgens jou mooi is. Ik denk trouwens dat veel mensen jaloers zijn op zijn succes.

Geplaatst:
comment_1694266

Gelieve de discussie over het wel of niet uitschelden voor "gay" etc. los te laten en weer terug ontopic te gaan. De opmerking van @gta-pilot is gezien door de crew.

Verder het verzoek om te stoppen met die zinloze quote-piramides hier, nu ik hier toch ben.. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.