Geplaatst: 10 juli 201014 jaren comment_1688109 Hey, is Robbery het meest winstgevend wanneer je je dagloon krijg om 16 uur? Ik ben van plan om alle states in Smuggling te veranderen omdat er dan overal Sabre Turbo's staan. Alvast bedankt. Mvg, MP
Geplaatst: 10 juli 201014 jaren comment_1688138 Robbery is denk ik het meest winstgevend, in ieder stadion van 'small time', medium of high roller
Geplaatst: 11 juli 201014 jaren comment_1688594 Het is Empire Building neit Empire State Building. sjonge jonge jonge
Geplaatst: 11 juli 201014 jaren comment_1688649 Het is Empire Building neit Empire State Building. sjonge jonge jonge We zijn hier om elkaar te helpen, niet afkraken ! MVG. Kratod >>> Door Asphalt: En wat doe je ondertussen zelf? Juist ja.. Bovendien is dit soort modgedrag nog minder gewenst. <<<
Geplaatst: 31 juli 201014 jaren comment_1698951 Ik merk dat ze hier volop erover praten, terwijl niemand het mij verteld . Nu vraag ik het even hardop; Hoe krijg je robbery en smuggling??? Word er gek van!
Geplaatst: 31 juli 201014 jaren comment_1699066 Ik merk dat ze hier volop erover praten, terwijl niemand het mij verteld . Nu vraag ik het even hardop; Hoe krijg je robbery en smuggling??? Word er gek van! Heel eenvoudig. Je kunt beginnen met Smuggling en Robbery als je in het tweede eiland zit. Dan moet je een Business aanvallen van een vijand (bv. Sharks of Bikers) met de titel "Smuggling" of "Robbery" (ongeacht of het nu Small of High Roller is).
Geplaatst: 1 augustus 201014 jaren comment_1699552 Je moet wel eerst de missie From zero to hero voltooid hebben. Zonder die missie zijn de Robbery en Smuggling missies niet mogelijk.
Geplaatst: 1 augustus 201014 jaren comment_1699701 Je moet wel eerst de missie From zero to hero voltooid hebben. Zonder die missie zijn de Robbery en Smuggling missies niet mogelijk. Ik dacht al dat je zo iets moest doen, maar wist het niet meer zeker ! MVG. Kratod
Hey,
is Robbery het meest winstgevend wanneer je je dagloon krijg om 16 uur? Ik ben van plan om alle states in Smuggling te veranderen omdat er dan overal Sabre Turbo's staan.
Alvast bedankt.
Mvg,
MP