Jump to content
Geplaatst:
comment_1688426
post-80436-1278929455,47.png

Met de introductie van Red Dead Redemption is het tijd voor het eerste multiplayer-toernooi, georganiseerd door LibertyKillerZ.

Heb je eventueel vragen, opmerkingen of suggesties?

Organisatie: Kai-ShockWave en Sentasi

post-80436-1278929463,25.png

In dit toernooi is het de bedoeling om d.m.v. een groepsduel je tegenstanders te paard uit te schakelen. Er wordt eerst gebruik gemaakt

van een Groeps Fase waarna de 2 beste van elke groep doorgaan naar de Knock-Out Fase. Er kunnen minimaal 12 deelnemers

meedoen en maximaal 16. Indien er meerdere deelnemers zijn worden die op een wachtlijst gezet voor eventuele afvallers.

Verder informatie staat hieronder.

[DAG 1] Groeps fase

In groepen van ieder 3 á 4 personen moet je als speler tegen je overige vijanden strijden. Alle spelers van één groep worden bij

elkaar gezet in de arena. Iedereen start per paard. Wanneer het startschot klinkt, moet je je tegenstanders neerschieten in het duel.

Wie als laatste over is wint het duel. Totaal worden er 3 á 4 rondes gespeeld per team. Wanneer de punten bekend zijn, zullen de 2 beste

doorgaan naar de Knock-Out Fase.

Om de groepen duidelijk zichtbaar te maken wordt iedereen online ingedeeld in 4 posses. Elke posse zal dus 1 leader hebben.

We verwachten daarnaast van je dat je actief meedoet in het groepsduel om iedereen een eerlijke kans te geven.

Voor de groepsronde geld ook een puntentelling:

• 1e afvaller: 1 punt

• 2e afvaller: 2 punten

• 3e afvaller: 3 punten

• Winnaar ronde: 4 punten

[DAG 2] Knock-Out fase

Wanneer de 2 beste van elke groep bekend zijn zullen deze in het Knock-Out systeem komen. Een match zal bestaan uit 3 rondes tijdens

een gevecht met de tegenstander (1vs1). Uiteindelijk blijven er 2 personen over die de finale spelen. Wie het eerst in de Finale de

tegenstander 5x heeft vermoord wint. Zie onder "Ranking" hoe de tabel in elkaar zit als voorbeeld.

Tijdens de match wordt er gebruik gemaakt van de chat. Hieraan moet je deelnemen.

In de chat wordt aangegeven wie tegen wie strijd.

post-80436-1279037513,81.png

MacFarlane's Ranch is de locatie waar de gevechten gehouden worden. Op deze ranch is een gebied dat is

afgezet met hekken waarin wordt gestreden. Bij elke ronde zullen alle deelnemers in 1 van de paardenstallen starten.

Zodra het startschot klinkt ren je uit de stal met je paard en probeer je je tegenstanders dood te schieten.

Let op! Er is politie. Wanneer je op burgers of andere paarden schiet, krijg je politie achter je aan.

Dit is je eigen verantwoordelijkheid en hoort bij de game.

Aangezien je meteen een paard kan roepen zal de match snel starten, in het veld lopen ook paarden die je kan pakken.

Via headset en de ingame-chat zal alles doorgegeven worden.

Let op!

• Bij de start van elke ronde dien je in je hok te blijven totdat het startschot klinkt.

• Indien je tijdens de match met je paard buiten de hekken komt, moet je weer z.s.m. erin.

• Wees ten alle tijden in de buurt van de arena.

• Je mag alleen paarden gebruiken, geen buffels of hoger (zie rank 50 of hoger) e.d.

• Indien je niet aan de beurt bent, wacht dan buiten de stallen op de weg.

post-80436-1279037513,08.png

post-80436-1278929464,66.png

Het toernooi zal op 2 dagen gespeeld worden. Op dag 1 zal de Groeps Fase gespeeld worden.

De winnaars daarvan worden op dag 2 verwacht voor de Knock-Out Fase.

Deelnemers die in de Groeps Fase zijn uitgevallen mogen eventueel kijken op dag 2.

Datums kunnen nog verschoven worden bij teveel afmeldingen!

Groepsfase

Woensdag 25 augustus 2010

Inloop: 19:15

Start: 19:30

Knock-Out Fase

Zondag 29 augustus 2010

Inloop: 19:15

Start: 19:30

post-80436-1278929465,53.png

Hieronder kun je het schema bekijken. Onder staan de groepen waarin je bent ingedeeld. Daarboven de knock-out fase.

Alle inschrijvingen worden 2 posts lager bijgehouden.

In de startweek van het toernooi zullen de namen in onderstaande tabel gezet worden.

Tomeken staat twee keer in de groepsfase vanwege het winnen van de verliezerspot.

post-80436-1283106927,48.png

post-80436-1278929466,81.png

Natuurlijk zijn er ook regels. Hier dien je je aan te houden.

Bij meerdere waarschuwingen zal je de game moeten verlaten.

• Het is niet toegestaan om kickmeldingen te sturen. Alleen de leiding stuurt deze meldingen indien nodig.

• Het is niet toegestaan te schieten op je tegenstanders als je niet aan de beurt bent.

• Bij de start van elke ronde die je in je hok te blijven totdat het startschot klinkt.

• Indien je tijdens de match met je paard buiten de hekken komt, moet je weer z.s.m. erin.

• Wees ten alle tijden in de buurt van MacFarlane's Ranch.

• Je mag alleen paarden gebruiken, geen buffels of hoger (zie rank 50 of hoger) e.d.

• Indien je niet aan de beurt bent wordt van je verwacht buiten de stallen op de weg te wachten.

• Bij meerdere waarschuwingen wordt je gediskwalificeerd.

post-80436-1278929466,16.png

Aanmelding toernooi

Voor aanmelding kan je terecht in deze post.

Aanmelden is niet meer mogelijk.

Reclame signatures:

post-80436-1279038330,3.png

[center][url="http://www.gtaforum.nl/topic/114045-toernooi-western-destruction/"][img=http://www.gtaforum.nl/uploads/monthly_07_2010/post-80436-1279038330,3.png][/url][/center]

In dit topic mag niet gereageerd worden. Voor reacties en/of opmerkingen kan je terecht in
dit topic.

• Reacties 56
  • Bezichtigingen 5.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1712069

Iedereen bedankt voor deze eerste leuke en geslaagde avond. Op naar zondag! Meer info staat in de hoofdpost.

Geniale uitspraak tijdens het toernooi: "Waar zijn we nou eigenlijk mee bezig?" ~ tompie. :7

Geplaatst:
comment_1712116

maar hijs wel aardig

*hoopt niet dat die heeft gehoort wat ik allemaal heb gezegt*

ik wel even een compliment geven aan de mensen die niet door zijn. ze zijn erg sportief gebleven! :tu:

Geplaatst:
comment_1712362

Geniale uitspraak tijdens het toernooi: "Waar zijn we nou eigenlijk mee bezig?" ~ tompie. :7

Dank u! Dank u! :7 Ik zal eens zeggen waarom ik dat vroeg: Jullie legden niks goed uit... :7 Ik begreep het niet en door de headset hoor ik ook geen woord. :7

Maarre... Haal ik met deze uitspraak de award ervoor???

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1712414
post-80436-1279038330,3.png

Mededeling:

De teams voor zondag zijn zojuist ingedeeld. De tweede speelronde zal a.s. zondag (29-08-2010) plaatsvinden om 19:30, inloop 19:15.

Iedereen krijgt rond deze tijd een invite voor de game én chat.

Bekijk hier het schema in de hoofdpost.

Gefeliciteerd alle winnaars en tot zondag!

Geplaatst:
comment_1712476

Door de headset hoor ik niks, want ik ben slechthoren. (Niet doof! Ik hoor wat slechter...) En in de chat werd niet steeds aangegeven van: "Iedereen veld in!" Of wat dan ook... Een waarschuwing laat ik het maar noemen.

En over die award gesproken: Jullie vinden die uitspraak 'geniaal'. En als dat wordt gezegd over een uitspraak van Jowx, wint ie met zo'n uitspraak. :7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1712494

Omdat dit niet in woorden uit is te drukken

fail.jpg

Eerlijk is eerlijk, grappig was het wel.

Mijn actie met de dynamiet vond ik ook goed :engel:

Uiteindelijk begon iedereen elkaar af te knallen :puh:

Bewerkt: door viccard

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1712506

Dank u! Dank u! :7 Ik zal eens zeggen waarom ik dat vroeg: Jullie legden niks goed uit... :7

Alles staat duidelijk aangegeven in de hoofdpost wat de bedoeling is. Verder werd alles gecommuniceerd via de headset wie waar aanwezig moest zijn. Het voordeel bij Red Dead Redemption is dat iedereen, ook zonder headset, hoort wat de andere zeggen en helaas was jij een uitzondering die het niet hoorde waardoor het onduidelijk voor je was (wat kan gebeuren). Als het onduidelijk werd uitgelegd over het algemeen dan zou alles gisteren verkeerd zijn gegaan, maar het ging juist goed. Het is jammer, maar zoiets kan voorkomen en ik wil dat nu ook laten rusten. Je hebt zelf aangegeven dat je zondag wil meekijken, dus misschien is het dan duidelijk voor je. :)

Maarre... Haal ik met deze uitspraak de award ervoor???

Nee, misschien heb je aan het einde van het jaar kans met de Forum Awards. :7

Haha, inderdaad. We waren klaar en toen gooide jij een dynamiet. Mooie actie. :7

Geplaatst:
comment_1712536

Door de headset hoor ik niks, want ik ben slechthoren. (Niet doof! Ik hoor wat slechter...) En in de chat werd niet steeds aangegeven van: "Iedereen veld in!" Of wat dan ook... Een waarschuwing laat ik het maar noemen.

Je kan je tv toch luider zetten? Ofniet :{

Geplaatst:
comment_1712540

Haha, inderdaad. We waren klaar en toen gooide jij een dynamiet. Mooie actie. :7

Twerd echt geweldig toen iemand riep: Godver!Hij gooit met dynamiet! *Boem*

4 kerels dood :dans: :dans: :dans:

Bewerkt: door viccard

Geplaatst:
comment_1713224

Twerd echt geweldig toen iemand riep: Godver!Hij gooit met dynamiet! *Boem*

4 kerels dood :dans: :dans: :dans:

dat was ik^^ het was grappig maar ik kon er niet om gillen ;p

edit: foto's zijn erg tof. en ik heb de meeste punten=D!(niet verwacht lol) arme jordan hijs een beetje bang=( (grapje;P)

Bewerkt: door gtafreakkk

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.