Jump to content
  • Reacties 34
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1689320

Kende ik al even, deze tool is gemaakt door DrPetter. Ik zie net dat versie 1.0 is gereleased van Sculptris.

Ik vind het best wel een aardig programmatje, zeker voor gratis te zijn. Maar toch verkies ik liever de wat uitgebreidere Zbrush boven Sculptris, aangezien hij veel meer handige tools heeft zoals projection master.

Geplaatst:
comment_1689483

De characters van GTA IV zijn wel degelijk gesculpt hoor :puh: , Aleen denk ik niet dat een modder dit gaat gebruiken.

Hoe het eigenlijk tewerk gaat:

Je maakt een lowpoly basis in 3DS Max of Maya, importeert die in Zbrush. Dan maak je de highpoly, exporteert die naar 3DS Max. In 3DS Max maak je dan de lowpoly, unwrap je je model (zodat je textures kan doen), en dan bak je de normal map op de lowpoly model. Daarna alleen nog de textures, en klaar.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1690531
Zeker een mooi programma...

Ja en zelfs jíj kunt hiermee modelen!

Wat dingetjes die mensen op GTAForums.com hebben gemodeld:

12341989.png

Uploaded with ImageShack.us

ab20a788603600.jpg

Alien3.jpg

50c5fd88573685.jpg

Jullie al resultaten :puh:? Ik heb nog niet iets gemaakt wat ik hier wil laten zien...

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_1691006

Ik heb vandaag weer even een aantal dingen geprobeerd, en het werkt echt goed eigenlijk. Een duiveltje, een vis enzo. :puh: Wel af en toe een vastloper en errors omdat er op een bepaalde plek teveel poly's bij elkaar komen ofzo..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.