nVidia heeft een nieuwe kaart gelanceerd, de GTX 460. Een mid-rage kaart met een spotgoedkope prijs van $200, voor erg goede performance. nVidia zoals in zijn goede tijden zijn we, als we terugkijken naar de 6xxx era. De 6600GT was toen de kaart der kaarten: goedkoop, levert lekker veel performance, en future proof. nVidia heeft naar mijn mening het stokje: 'Beste GPU' weer overgenomen. nVidia ging de fout in sinds de 8xxx met de midrange kaarten, maar nu hebben ze het weer helemaal gefikst! Mijn volgende kaart wordt, als nVidia dit volhoudt, weer een midrange nVidia kaart
Wat denken jullie? (Degenen die de 6600GT/7600GT hebben meegemaakt)
Halloooo
nVidia heeft een nieuwe kaart gelanceerd, de GTX 460. Een mid-rage kaart met een spotgoedkope prijs van $200, voor erg goede performance. nVidia zoals in zijn goede tijden zijn we, als we terugkijken naar de 6xxx era. De 6600GT was toen de kaart der kaarten: goedkoop, levert lekker veel performance, en future proof. nVidia heeft naar mijn mening het stokje: 'Beste GPU' weer overgenomen.
nVidia ging de fout in sinds de 8xxx met de midrange kaarten, maar nu hebben ze het weer helemaal gefikst! Mijn volgende kaart wordt, als nVidia dit volhoudt, weer een midrange nVidia kaart 
Wat denken jullie? (Degenen die de 6600GT/7600GT hebben meegemaakt)