Jump to content
Geplaatst:
comment_1689588

Halloooo

nVidia heeft een nieuwe kaart gelanceerd, de GTX 460. Een mid-rage kaart met een spotgoedkope prijs van $200, voor erg goede performance. nVidia zoals in zijn goede tijden zijn we, als we terugkijken naar de 6xxx era. De 6600GT was toen de kaart der kaarten: goedkoop, levert lekker veel performance, en future proof. nVidia heeft naar mijn mening het stokje: 'Beste GPU' weer overgenomen. :) nVidia ging de fout in sinds de 8xxx met de midrange kaarten, maar nu hebben ze het weer helemaal gefikst! Mijn volgende kaart wordt, als nVidia dit volhoudt, weer een midrange nVidia kaart :D

Wat denken jullie? (Degenen die de 6600GT/7600GT hebben meegemaakt)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1693490

Je hebt mensen die willen enkel het beste van het beste. nVidia heeft gewoon de snelse single GPU kaart. Mij zal het ook een zorg zijn eerlijk gezegd.

Als ik mocht kiezen tussen een GTX480 of een HD5870 kies ik de HD5870. Niet in verband met fanboyism want ik ben neutraal bij videokaarten, maar gewoon omdat ik die 2 zeer zwakke punten van de Fermi wil mijden. De 460 is dan wel een mooie kaart. Hoewel het stroomverbruik boven een HD5830 ligt krijg je wel 15% meer prestaties. Als ik tussen die 2 kaarten zou moeten kiezen, pak in de nVidia.

EDIT: Heb je al een tijdje niet gezien trouwens... :puh:

Bewerkt: door Sprunk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.