Geplaatst: 13 juli 201014 jaren comment_1689673 Budget:rond de 600-700 euro Doel: gta 4 spelen Desktop of laptop: desktop Merk pc of samengesteld: samengesteld Benodigde randapparatuur: misschien een printer (ooit) Besturingssysteem: windows 7 het liefst[edit] oeps ik laat hem instaleren door de vader van me kameraad dus geen OS erop als dat kan Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: ik heb zelf een dvd speler toetsenbord muis en monitor Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: nvidia en intel Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:in elkaar laten zetten Extra koeling (voor overklokken)?: ik weet nie hoe dat moet dus niet belangrijk Bewerkt: 13 juli 201014 jaren door proaz
Geplaatst: 13 juli 201014 jaren comment_1689799 Het is wel aan te raden om voor één of twee tientjes één of twee fans bij je PC te kopen, zodat warmte van de processor en videokaart goed weg kan.
Geplaatst: 13 juli 201014 jaren Auteur comment_1689801 Het is wel aan te raden om voor één of twee tientjes één of twee fans bij je PC te kopen, zodat warmte van de processor en videokaart goed weg kan. heb ikook op me xbox zitten maar da niet die voor de pc:P hmm kan wel ff kijk zitte hier stuk of 8 computerwinkels
Budget:rond de 600-700 euro
Doel: gta 4 spelen
Desktop of laptop: desktop
Merk pc of samengesteld: samengesteld
Benodigde randapparatuur: misschien een printer (ooit)
Besturingssysteem: windows 7 het liefst[edit] oeps ik laat hem instaleren door de vader van me kameraad dus geen OS erop als dat kan
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: ik heb zelf een dvd speler toetsenbord muis en monitor
Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: nvidia en intel
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:in elkaar laten zetten
Extra koeling (voor overklokken)?: ik weet nie hoe dat moet dus niet belangrijk
Bewerkt: door proaz