Ik ben bezig met een GTA modding project en wil daarbij een custom save point maken. Nu heb ik uit de tutorial van Dutchy en PatrickW de code gekopieerd en in mijn stripped main.scm gezet, onderaan. Ook heb ik de create thread code in het begin van de main.scm gezet. Dit is de save code:
:SAVE
thread "SAVE"
//location of the save pickup
$save_x = 12.038
$save_y = 167.4806
$save_z = 4.2
:SAVE_LOOP
0395: clear_area 1 at $save_x $save_y $save_z range 1.0
$SAVE_PICKUP = Pickup.Create(#PICKUPSAVE, 3, $save_x, $save_y, $save_z)
repeat
wait 100
until 0214: pickup $SAVE_PICKUP picked_up
$ONMISSION = 1 // integer values
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
03D8: show_save_screen
repeat
wait 100
until 03D9: save_done
Pickup.Destroy($SAVE_PICKUP)
repeat
wait 100
until Player.Defined($PLAYER_CHAR)
Camera.Restore_WithJumpCut
Camera.SetBehindPlayer
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
$ONMISSION = 0
repeat
wait 0
until 80EC: not actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2488.6506 -1660.9884 radius 2.0 2.0
jump @SAVE_LOOP
end_thread
Uiteraard heb ik 'create_thread @SAVE' bovenin bij de 'MAIN' thread neergezet. Maar naast deze save code heb ik ook deze geprobeerd:
Goedenavond iedereen,
Ik ben bezig met een GTA modding project en wil daarbij een custom save point maken. Nu heb ik uit de tutorial van Dutchy en PatrickW de code gekopieerd en in mijn stripped main.scm gezet, onderaan. Ook heb ik de create thread code in het begin van de main.scm gezet. Dit is de save code:
Uiteraard heb ik 'create_thread @SAVE' bovenin bij de 'MAIN' thread neergezet. Maar naast deze save code heb ik ook deze geprobeerd:
Helaas werkt deze ook niet. Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.
Mvg, RD