- Reacties 83
- Bezichtigingen 8.7k
- Created
- Laatste reactie
WK2018/2022 mogelijk naar Nederland en Belgi 59 leden hebben gestemd
-
1. Moet het WK van 2018/2022 naar de Benelux komen?
-
Ja!33
-
Nee!23
-
Twijfel3
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Op RTLNieuws hadden mensen het er al over, dat het WK voetbal mogelijk in 2018/2022 naar de Benelux komt. Ook zeiden ze bij RTLNieuws dat Nederlanders vinden dat het MOET komen in dit land. Maar is dat werkelijk zo? Ik vroeg mij dat wel eens af en daarom heb ik toch maar eens besloten om hier een topic van te maken.
Zelf heb ik liever niet dat het WK naar Nederland en België moet komen, ten allereerst moet de FIFA een volledige vrijstelling krijgen van belasting betalen. Mensen van FIFA betalen dus bij extreem veel dingen heel erg veel minder geld. Naast dat kost alles ook tonnen aan belastinggeld en om eerlijk te zijn vind ik het gewoon weggegooid geld. Er wordt even een maand lang een aantal voetbal wedstrijden gespeeld en het spelletje is alweer voor bij. Terwijl het miljarden gaat kosten om alles goed te bouwen om het WK succesvol te laten lopen. Ik ben er dus fel op tegen dat het WK naar de Benelux komt, ik mag graag naar EK/WK kijken, maar als het gewoon zo extreem veel belastingcentjes gaat kosten dan heb ik toch liever dat een ander land het gaat organiseren.
Hoe denken jullie erover?
Bewerkt: door Wesley_GTA