Geplaatst: 19 juli 201014 jaren comment_1693260 ik heb gister uit verveling een achtergrond gemaakt, maar ik vind hem best mooi geworden. je mag hem op je computer zetten als achtergrond maar zeg het dan wel even. dus.. RATE OR HATE! Bewerkt: 19 juli 201014 jaren door jellemuis
Geplaatst: 27 juli 201014 jaren comment_1697441 Mooi staaltje werk. Je hebt een zwarte achtergrond met een lichtbron en dat ziet er al heel mooi uit, maar misschien dat hij iets veller kan onderaan want daar vind ik het te donker. :$ Verder had je opacity op sommige plaatsen wat kunnen verlagen en je had ook nog een soort glans aan kunnen brengen zoals je ook in mijn signature ziet. Ik weet niet of dat echt mooi was geworden maar het valt te proberen.
Geplaatst: 27 juli 201014 jaren comment_1697476 Mooi! 9/10, Zou me broer hem trouwens mogen gebruiken als achtergrond? Maar... wat idd Kai-ShockWave zegt, dat eronder mocht wel wat minder Bewerkt: 27 juli 201014 jaren door grandtheftauto...
Geplaatst: 27 juli 201014 jaren Auteur comment_1697592 Mooi! 9/10, Zou me broer hem trouwens mogen gebruiken als achtergrond? Maar... wat idd Kai-ShockWave zegt, dat eronder mocht wel wat minder ja joh daarvoor heb ik hem hier neer gezet zodat mensen hem kunnen gebruiken
Geplaatst: 28 juli 201014 jaren comment_1697807 Mooi! 9/10, Zou me broer hem trouwens mogen gebruiken als achtergrond? Maar... wat idd Kai-ShockWave zegt, dat eronder mocht wel wat minder ja joh daarvoor heb ik hem hier neer gezet zodat mensen hem kunnen gebruiken =)
ik heb gister uit verveling een achtergrond gemaakt, maar ik vind hem best mooi geworden.
je mag hem op je computer zetten als achtergrond maar zeg het dan wel even.
dus..
RATE OR HATE!
Bewerkt: door jellemuis