Geplaatst: 20 juli 201014 jaren comment_1693738 Hallo, Mijn band en ik zoeken een vet font voor ons logo. Onze band heet Escape The Reality en we zoeken een strak, pakkend en stoer font. Maar we kunnen niks vinden dus vragen we jullie hulp! Brand maar los!
Geplaatst: 20 juli 201014 jaren comment_1693742 Comic Sans. Is inderdaad een goede optie. Escape The Reality Maar ik zou zelf gewoon gaan zoeken op sites die verschillende fonts aanbieden. Je zou er zelfs eentje kunnen kopen. Maar voor een retestrak bandlogo zou ik het niet alleen bij een strak fontje houden, maar echt een logo laten maken. Het moet natuurlijk wel vet zijn.
Geplaatst: 20 juli 201014 jaren comment_1693746 Kijk eens hier: http://www.dafont.com/ Daar staan echt duizenden fonts, netjes geordend. Zelf zag ik deze, strak is ie niet, maar wel stoer
Geplaatst: 20 juli 201014 jaren comment_1693753 Het was toch voorheen Hillyway Band? Jammer van de naamchange, dat kost je bekendheid. OT: Misschien deze, of deze? Zeker de 2de kan met een leuke achtergrond erg mooi uitkomen. Maar dat laat ik verder aan jou over, weet ook niet hoe het gaat gebeuren. Maak je het logo zelf, of laat je het doen door een professioneel iemand? Dat scheelt namelijk, als je het 2de gaat doen zou ik zelf geen font zoeken maar het hem laten aanpakken .
Geplaatst: 21 juli 201014 jaren comment_1694026 zou dit misschien iets zijn? http://www.dafont.com/hard-rock.font?nb_ppp=50&text=Escape+the+Reality
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren Auteur comment_1696384 Hmm allemaal vette fonts! Ik laat het weten als het logo klaar is!
Geplaatst: 26 juli 201014 jaren comment_1696712 Wil je een strakke font, neem dan geen DaFont frutsel, dat komt amateuristisch over. Probeer eens iets als Eurostile.
Geplaatst: 4 augustus 201014 jaren comment_1700898 Wil je een strakke font, neem dan geen DaFont frutsel, dat komt amateuristisch over. Probeer eens iets als Eurostile. hehe grappig die font staat in mijn collectie
Hallo,
Mijn band en ik zoeken een vet font voor ons logo.
Onze band heet Escape The Reality en we zoeken een strak, pakkend en stoer font.
Maar we kunnen niks vinden dus vragen we jullie hulp!
Brand maar los!