Om de één of andere reden verkies ik de DS boven de PSP, dit is ook de reden waarom ik de Dual Screen in huis haalde.
Ik kocht er ook Super Mario 64 DS bij en dit is toch echt wel een superleuk spelletje, ondanks de soms wat frustrerende momenten.
Het touchscreen gebruik ik enkel bij de minigames, dus nog niet in het spel.
Op het touch screen zelf heb ik maar één aanmerking en dat is de mindere gevoeligheid in de hoeken.
Voor de rest kan je heel precies tekeningetje enzo maken met Pictochat, een gratis geïntegreerd stukje software om te chatten en tekeningen door te sturen.
Om de één of andere reden verkies ik de DS boven de PSP, dit is ook de reden waarom ik de Dual Screen in huis haalde.
Ik kocht er ook Super Mario 64 DS bij en dit is toch echt wel een superleuk spelletje, ondanks de soms wat frustrerende momenten.
Het touchscreen gebruik ik enkel bij de minigames, dus nog niet in het spel.
Op het touch screen zelf heb ik maar één aanmerking en dat is de mindere gevoeligheid in de hoeken.
Voor de rest kan je heel precies tekeningetje enzo maken met Pictochat, een gratis geïntegreerd stukje software om te chatten en tekeningen door te sturen.
( tekening= Klik hier)
Het design valt al bij al nog mee, maar de psp is mooier en "stoerder"
(foto van de DS zelf= Klik hier)
De batterijduur is dan echt wel enorm, 15 uur aan een stuk minigames ongeveer spelen en 8 uur onder zwaardere omstandigheden
Grafisch kan ik er vreemd genoeg héél weinig op zeggen, dit is gewoon zeer hoge kwaliteit, hoewel psp beter kan
(hier een menuscreen foto van Mario= Klik hier)
Ik geef de Nintendo DS een 8.5 en Mario een 8 omdat het gewoon heel erg leuk spelen is
Als jullie ergens nog speciaal foto's van willen, vraag maar :-)