Dit is weer eens een veelgesteld vraag! Ik heb overal gezocht, hier en via google maar heb nergens een antwoordt kunnen vinden.
Mijn Probleem:
Ik heb gisteren GTA SA bij intertoys gekocht. Heb hem geïnstalleerd (ging perfect), maar zodra ik wil spelen krijg ik een melding, 'gta_sa.exe werkt niet meer'.
Hoi!
Dit is weer eens een veelgesteld vraag! Ik heb overal gezocht, hier en via google maar heb nergens een antwoordt kunnen vinden.
Mijn Probleem:
Ik heb gisteren GTA SA bij intertoys gekocht. Heb hem geïnstalleerd (ging perfect), maar zodra ik wil spelen krijg ik een melding, 'gta_sa.exe werkt niet meer'.
Screen: http://yfrog.com/9gfoutmeldingxj
Ik heb Windows Vista, ik zou even verder niet weten welke specs ik heb. (misschien dom, maar hoe kom ik hier achter?)
Dit heb ik al allemaal geprobeerd:
- gekeken bij 'probleem oplossen', zegt hij dat ik een update moet downloaden bij de Take2 site, maar kan geen update vinden...
- als administrator starten
- als administrator installeren?
- compatibiliteitmodus met Windows XP service pack 2
- compatibiliteitmodus met Windows 2000
- compatibiliteitmodus met Windows 98/ Windows ME
- Bij bevoegdheidsniveau 'dit programma als administrator uitvoeren', kan ik niet eens aanvinken.
- 3x opnieuw geïnstalleerd (waaronder laatste keer als administrator)
- Telkens bij nieuwe installatie heb ik gekeken voor overblijvende bestanden, maar deze waren niet aanwezig
- Gekeken bij mijn documenten voor dat gta_sa.set bestand ofzoiets, ik heb niet eens een map met GTA_SA USER FILES ?!
- Op het DVD doosje staat dat GTA SA wel op Windows Vista moet kunnen draaien...
Als het goed is heb ik alles neergezet wat ik al geprobeerd heb, maar het mocht allemaal niet baten.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!
bij voorbaat mijn dank!!
Bewerkt: door ~S.ady