Geplaatst: 23 juli 201014 jaren comment_1695359 Hallo allemaal, Ik ben met iets heel nieuws begonnen, namelijk het maken van bewegwijzering m.b.v. Inkscape, een tekenprogramma net iets anders dan Photoshop. Ik heb een Franse wegwijzer gemaakt, gerealiseerd in Nederland: M'n inspiratie kwam uit het linkerbord van dit plaatje: C&C aub!
Geplaatst: 23 juli 201014 jaren comment_1695462 Neem dan het echte verkeersbordlettertype in plaats van die vunzige Arial. Voor de rest kloppen er nog meer dingen niet, zo lijkt het onderste bord niet aan die daar boven vast te zitten en zit hij niet correct in het midden.
Geplaatst: 23 juli 201014 jaren comment_1695466 Neem dan het echte verkeersbordlettertype in plaats van die vunzige Arial. Voor de rest kloppen er nog meer dingen niet, zo lijkt het onderste bord niet aan die daar boven vast te zitten en zit hij niet correct in het midden. Het zijn Franse borden en die zijn dus in dat lelijke lettertype.
Geplaatst: 23 juli 201014 jaren Auteur comment_1695476 Neem dan het echte verkeersbordlettertype in plaats van die vunzige Arial. Voor de rest kloppen er nog meer dingen niet, zo lijkt het onderste bord niet aan die daar boven vast te zitten en zit hij niet correct in het midden. Fout, dit is helemaal geen arial, maar een lettertype genaamd caracteres ofzoiets. Inderdaad zijn de borden verkeerd aan elkaar vast zien ik nu, schoonheidsfoutje. @hierboven: Dat is helemaal een Franse wegwijzer.
Geplaatst: 23 juli 201014 jaren comment_1695483 Ik weet 200% zeker dat dat Arial is in jouw plaatje. Vergelijk het maar eens met de echte Caracteres: Mocht je nog steeds van mening zijn dat het geen Arial is, dan verwijs ik je door naar een opticien.
Geplaatst: 24 juli 201014 jaren comment_1695557 Neem dan het echte verkeersbordlettertype in plaats van die vunzige Arial. Voor de rest kloppen er nog meer dingen niet, zo lijkt het onderste bord niet aan die daar boven vast te zitten en zit hij niet correct in het midden. Het zijn Franse borden en die zijn dus in dat lelijke lettertype. Uhmm, dat is geen Franse wegwijzer. Alleen al door het woord 'superiore' is dat te zien.
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren comment_1696296 Voor de rest kloppen er nog meer dingen niet, zo lijkt het onderste bord niet aan die daar boven vast te zitten en zit hij niet correct in het midden. Bovenste bord heeft een witte border neem ik aan, zoals op de foto te zien is. :3 Lekker slim gedaan zo'n witte achtergrond erbij. Bewerkt: 25 juli 201014 jaren door Anoukk
Hallo allemaal,
Ik ben met iets heel nieuws begonnen, namelijk het maken van bewegwijzering m.b.v. Inkscape, een tekenprogramma net iets anders dan Photoshop.
Ik heb een Franse wegwijzer gemaakt, gerealiseerd in Nederland:
M'n inspiratie kwam uit het linkerbord van dit plaatje:
C&C aub!