Jump to content

Hoofdtopic Modern Warfare 2 Meeting

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

6dvbeg.jpg

CoD Modern Warfare 2 Meeting

Powered by NickOwnage & Jesperkaj

Let op! Er zijn wijzigingen!

We houden deze meeting op Woensdag 28 Juli van 2 uur tot 5 uur 's middags! Let op! Dit kan nog wijzigen. Dag blijft staan. Tijd kan wijzigen.

Indien je geen Xbox 360 heb, hoef je niet verder te lezen. Heb je die wel: Dan moet je zeker doorlezen.

Wij: NickOwnage & Jesperkaj, zijn op het idee gekomen een meeting te organiseren voor CoD Modern Warfare 2 voor op de Xbox 360. Ons leek het leuk om de skills van iedereen samen te voegen en met z'n allen gamemodes te gaan doen. Wij willen met een spelersaantal van 12 spelen, zodat we de meeste gamemodes kunnen spelen. Dit spelers aantal zou ook groter kunnen als we veel mensen hebben die zich opgeven. Wij hebben ook een schema met gamemodes die we gaan doen. We zullen dit allemaal in een Private Match doen want alleen in een Private Match kunnen we met meer dan 12. Als de animo niet erg goed is voor deze Meeting dan zou het nog kunnen zijn dat we Public gaan doen. Maar wij als organisatoren gaan hier natuurlijk niet vanuit. Lijkt je dit echt super leuk en wil je meedoen? Schrijf je snel in in ons Reactietopic. Wij hopen dat vele mensen zich zullen aanmelden, zodat we een leuke tijd met z'n allen hebben en ook onze skills bij andere testen. Regels die hier gelden zijn denk ik voor iedereen wel duidelijk.

De organisatoren: NickOwnage en Jesperkaj.

Gamemodi

• We beginnen met Team Deathmatch dat duurt 10 minuten met een score tot 7500.
  • Daarna spelen we Demolition dat duurt 2.5 minuten per ronde. Max. aantal rondes 3.
  • Als we dat gedaan hebben nog een keer Team Deathmatch spelen met dezelfde regels als hierboven.
  • Hierna spelen we een potje Search & Destroy de duur van die rondes zijn 2.5 minuten met aantal rondes: 8.
  • Als we dat dan weer gedaan hebben gaan we Free-for-all Quickscopen*** met een totaal aantal punten van 1500.
  • Daarna doen we Capture The Flag rondes duren hier 5 minuten, hier zijn 2 rondes. Dus 1e helft en 2e helft.
  • En als afsluiting doen we Hardcore Team Deathmatch 10 minuten met maximaal aantal score: 7500.
  • Als er nog tijd is dan kunnen we nog wat anders doen. Maar wat hierboven vermeld is doen we zeker.

Quickscopen

• ***Bij het Quickscopen gebruiken we Classes met het volgende: Intervention (Geen Attachment of FMJ of Ext. Mags)
  • Secondary Wapen wordt NIET gebruikt.
  • De Perks mag je zelf weten. Health staat op Miniscule bij Quickscopen.
  • Deathstreak verplicht Copycat!

Perks voor andere gamemodi

De volgende perks mogen gebruikt worden, degene die niet in het lijstje staan dus niet!

• Sleight of Hand/Marathon/Scavenger/Bling
    One Man Army dus niet!
  • Stopping Power/Lightweight
    Hardline/Coldblooded/Dangerclose dus niet!
  • Steady Aim/Ninja
    Commando/Scrambler/Sitrep/Last Stand

Deathstreak

• Copycat
    Painkiller/Martyrdom/Final stand dus niet!

Weetjes

• Het liefst 12 spelers zodat alle game modi gespeeld kunnen worden. Mag natuurlijk meer zijn
  • Tijden en data worden vermeld via PB
  • Regels zijn duidelijk
  • De Killstreaks staan uit!!!
  • Inschrijven doe je in het reactietopic

Killstreaks die mogen

• UAV
  • Counter-UAV
  • Predator Missile
  • Precision Airstrike
  • Stealth Bomber
  • EMP
  • Tactical Nuke
  • de rest dus niet.

Deelnemers

• Jesperkaj rang: Organisator (Jesperkaj)
  • NickOwnage rang: Organisator (xNLx NickOwnage)
  • Isic (GamerRL)
  • >$Bram$< (oXoPR3D4T0RoXo)
  • Jij?

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Waarschijnlijk naar het idee van Isic. Zouden deze meetings vaker gehouden worden. Vandaag gaat het gewoon door. Na de vakanties gaan we er nog een houden kijken of er dan meer animo voor is.

Toch bedankt voor de aanmeldingen. Het wordt wel drukker dan 4 mensen. :) Ik heb namelijk 2 mensen gevraagd om mee te doen. En die doen mee. Ik gebruik mijn fotocamera voor foto's als die goede kwaliteit zijn dan post ik ze ook. ;):dans:

Geplaatst: (bewerkt)

Foto's: Voornamelijk Gamewinningkills. Ook een foto van de score van Capture the Flag, die was echt gruwelijk.

Ik zet de foto's in een spoiler. Zijn er namelijk best veel. Sorry voor slechte kwaliteit. Foto's maken is niet mijn beste vak. :D Je ziet hier ook mijn TV waar ik op speel. Toch best knap of niet dan? :D

Start tijd met uploaden 18:49 eindtijd: 19:27

2vmxb1l.jpg2lx9ni8.jpgqp48bn.jpg143kd9z.jpgnmi741.jpg21lonkm.jpg34rwopv.jpg25yu976.jpg25zpcnb.jpg2q3xicm.jpghuruyf.jpgf44qrm.jpge0lkqp.jpg96b7mq.jpg28ai144.jpg28wm1q0.jpg30w56iu.jpg6jq7on.jpg2m2xekn.jpgr6xmc8.jpgnwhmdl.jpg345zx2t.jpg10h3zmc.jpg2r45qwy.jpg28vblth.jpg670g7o.jpg2qn084n.jpg2d167ua.jpg2i9gevc.jpg29bdn3a.jpg2567i3p.jpg58ock.jpg2nsyv13.jpg2dirjbl.jpg

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Alle deelnemers bedankt voor hun deelname aan de meeting. Het was wederom een gezellige meeting met veel gezelligheid en plezier. We hopen de volgende keer (waarschijnlijk na de vakantie) op meer deelnemers.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...