Geplaatst: 24 juli 201014 jaren comment_1695698 Zoals je in het hoofdtopic hebt kunnen lezen, organiseren Jesperkaj en NickOwnage een meeting voor alle mensen die Modern Warfare 2 beschikken op de Xbox360. Wil je je inschrijven? Vul dan onderstaande balk in. [b]Gtaforum naam:[/b] [b]Gamertag Xbox360:[/b] [b]Ik wil graag meedoen: Ja/Nee[/b] De tijd en dag wordt nader bepaald. Mensen die zich hebben opgegeven: Jesperkaj rang: Organisator (Jesperkaj) NickOwnage rang: Organisator (xNLx NickOwnage) Isic (GamerRL) >$Bram$< (oXoPR3D4T0RoXo) Jij? Hoofdtopic. Bewerkt: 26 juli 201014 jaren door NickOwnage
Geplaatst: 29 juli 201014 jaren Auteur comment_1698218 Toch een leuk idee, de reden waarom ik en vele andere 360 gebruikers niet meededen was waarschijnlijk om dat Death Inc die avond ook speelde. Is een tip voor de volgende keer dus, de 360 is in minderheid. Probeer dan zo min mogelijk data te kiezen waar al georganiseerd wordt door een andere club. Verder wel een leuke opzet, beetje jammer van de banners alleen. Maar dat had ik al gezegd . Dit wist ik niet.
Geplaatst: 29 juli 201014 jaren comment_1698266 Maar jij zegt ook niks op de 360 ofzo. ;D Ben stille gamer.
Geplaatst: 29 juli 201014 jaren comment_1698440 Toch een leuk idee, de reden waarom ik en vele andere 360 gebruikers niet meededen was waarschijnlijk om dat Death Inc die avond ook speelde. Is een tip voor de volgende keer dus, de 360 is in minderheid. Probeer dan zo min mogelijk data te kiezen waar al georganiseerd wordt door een andere club. Verder wel een leuke opzet, beetje jammer van de banners alleen. Maar dat had ik al gezegd . We kunnen onmogelijk met iedereen rekening houden. Ik zit zelf bij Death Inc en ik ben op de hoogte van de challenges die zich daar afspelen. De challenges spelen zich op verschillende dagen af, wij kunnen nooit gokken op welke dag het is. De meeting hebben we daarom dus ook 's middags gehouden en dus niet 's avonds. Een andere redenen is gewoon dat veel mensen op vakantie zijn. We zullen de volgende meeting waarschijnlijk pas na de vakantie houden zodat iedereen weer thuis is.
Geplaatst: 31 juli 201014 jaren Auteur comment_1698895 Volgende keer proberen we er op te letten. Tot na de vakantie!
Geplaatst: 9 augustus 201014 jaren comment_1703029 Gtaforum naam: Lennart Gamertag Xbox360: Kipcorn LOL Ik wil graag meedoen en wil hier graag een PB van ontvangen met meer informatie, Ja
Geplaatst: 9 augustus 201014 jaren comment_1703067 Gtaforum naam: Lennart Gamertag Xbox360: Kipcorn LOL Ik wil graag meedoen en wil hier graag een PB van ontvangen met meer informatie, Ja Hij is al voorbij, lees eens man!
Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren Auteur comment_1709549 Hahaha! Aangezien ik terug van vakantie ben zouden we nog eens een meeting kunnen organiseren. Maar ik probeer eerst weer een beetje beter in MW2 te worden, ik zuig nu echt.
Zoals je in het hoofdtopic hebt kunnen lezen, organiseren Jesperkaj en NickOwnage een meeting voor alle mensen die Modern Warfare 2 beschikken op de Xbox360.
Wil je je inschrijven? Vul dan onderstaande balk in.
De tijd en dag wordt nader bepaald.
Mensen die zich hebben opgegeven:
Hoofdtopic.
Bewerkt: door NickOwnage