Geplaatst: 24 juli 201014 jaren comment_1695820 Ik was van plan een nieuwe GTA SA te kopen want mijn schijfje is bekrast, maar k voreg me af of t wel mogelijk was om GTA SA op windows 7 te spelen. Misschien een beetje offtopic maar weet iemand de naam van de error van het bekraste schijfje. Bedankt alvast
Geplaatst: 24 juli 201014 jaren comment_1695837 De naam van die error is hoogstwaarschijnlijk Cyclische redundantiecontrole. En ja, het is mogelijk om het spel op Windows 7 te spelen.
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren Auteur comment_1696133 De naam van die error is hoogstwaarschijnlijk Cyclische redundantiecontrole. En ja, het is mogelijk om het spel op Windows 7 te spelen. Zou je ook Vice City en III op Windows 7 kunnen spelen, ik weet wel dat dit niet een vraag is voor dit forum maar alsnog. En bedankt voor die andere info.
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren comment_1696139 Ik speel GTA: SA, III en VC op Windows Vista en dat werkt perfect. Hij zou het dus ook gewoon op Windows 7 moeten doen.
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren Auteur comment_1696208 Ik speel GTA: SA, III en VC op Windows Vista en dat werkt perfect. Hij zou het dus ook gewoon op Windows 7 moeten doen. Oke bedankt voor de info
Ik was van plan een nieuwe GTA SA te kopen want mijn schijfje is bekrast, maar k voreg me af of t wel mogelijk was om GTA SA op windows 7 te spelen.
Misschien een beetje offtopic maar weet iemand de naam van de error van het bekraste schijfje.
Bedankt alvast