Geplaatst: 25 juli 201014 jaren comment_1696036 Ik heb een vraagje over een opcode waarmee je de auto waarin de speler nu zit toewijst aan een variable zoals 0470: 76@ = actor $PLAYER_ACTOR current_weapon dat doet maar dan met een auto. Ik weet niet of dit mogelijk is?
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren comment_1696066 Deze opcode bestaat: 03C0: 1@ = actor $PLAYER_ACTOR car Deze code geeft dus aan dat 1@ de auto van de speler is, waar hij in zit. @Beagle: Dat is een mission only opcode, ik denk niet dat je die kan gebruiken in een CLEO script.
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren Auteur comment_1696067 00D9: 68@ = actor $PLAYER_ACTOR car // mission only Mission only? Dus niet buiten een missie te gebruiken? Is er geen andere mogelijkheid? edit: RD, bedankt voor de code. Beagle, ook bedankt voor de moeite! Bewerkt: 25 juli 201014 jaren door game~skater
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren comment_1696068 Nee hoor, die werkt gewoon prima in elke situatie (voor mij in ieder geval).
Ik heb een vraagje over een opcode waarmee je de auto waarin de speler nu zit toewijst aan een variable
zoals
0470: 76@ = actor $PLAYER_ACTOR current_weapon
dat doet maar dan met een auto.
Ik weet niet of dit mogelijk is?