Geplaatst: 25 juli 201014 jaren comment_1696317 Hallo ik heb altijd het probleem dat mijn Roof stickers grijs zijn Heb fotos er van op alle wagens heb ik deze bug denk ik Hoe kan ik het oplossen Fotos nu van samp: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren comment_1696350 Dat gebeurt ingame ook vaak hoor... wanneer je je auto hebt gesaved komt het wel meer voor dat de tekstvakjes (de merken) ineens grijze rechthoeken worden, dat is best irritant. Ook kan de Paintjob gewoonweg verdwijnen na het saven. Je kan dit eigenlijk niet oplossen...
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren comment_1696353 Dit is inderdaad niet te verhelpen, het is een fout van het spel. Als je de kleur of stickers wilt behouden kun je het beste nog een keer gaan tunen. Grote kans dat de kleuren nu niet verdwijnen aangezien het niet altijd gebeurd.
Geplaatst: 25 juli 201014 jaren Auteur comment_1696396 Is er dan geen manier om het op te lossen een soort volgorde dat je moet volgen om did te verhelpen ?
Geplaatst: 26 juli 201014 jaren Auteur comment_1696713 Nee, het is gewoon een bug in SA. Oke dan maar Bedankt voor hulp
Hallo ik heb altijd het probleem dat mijn Roof stickers grijs zijn
Heb fotos er van op alle wagens heb ik deze bug denk ik Hoe kan ik het oplossen
Fotos nu van samp:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us