Geplaatst: 28 juli 201014 jaren comment_1697969 Hoi, Heeft iemand lipton ice tea codes voor my? Ik spaar namelijk voor God Of War III PM me a.u.b. Wist niet waar ik dit moest plaatsen :$ Dacht hier omdat GOWIII een actie game is Bewerkt: 28 juli 201014 jaren door JordanMaster
Geplaatst: 28 juli 201014 jaren comment_1697976 Hoi, Heeft iemand lipton ice tea codes voor my? Ik spaar namelijk voor God Of War III PM me a.u.b. Wist niet waar ik dit moest plaatsen :$ Dacht hier omdat GOWIII een actie game is Whow whow whow... WAT? Waar heb je het over? Wat kun je met die codes?
Geplaatst: 28 juli 201014 jaren Auteur comment_1697982 Hoi, Heeft iemand lipton ice tea codes voor my? Ik spaar namelijk voor God Of War III PM me a.u.b. Wist niet waar ik dit moest plaatsen :$ Dacht hier omdat GOWIII een actie game is Whow whow whow... WAT? Waar heb je het over? Wat kun je met die codes? Je kunt de codes invoeren op de lipton site en dan kun je sparen tot 10 euro korting.
Geplaatst: 28 juli 201014 jaren comment_1697984 Het is hier niet de bedoeling om codes te sharen lijkt me. Daarnaast kunnen anderen de codes natuurlijk ook gebruiken. Niet bepaald slim. Andere topic is verwijderd. Codes sharen doen we maar mooi met pappie en mammie, niet me ons Topic closed.
Hoi,
Heeft iemand lipton ice tea codes voor my?
Ik spaar namelijk voor God Of War III
PM me a.u.b.
Wist niet waar ik dit moest plaatsen :$
Dacht hier omdat GOWIII een actie game is
Bewerkt: door JordanMaster