Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ps3 Controller

mijn ps3 controller wil niet meer opladen heb al 4 verschillende kabels geprobeerd wat te doen??

Featured Replies

Leg eens je PS3 aan, steek de kabel in de USB poort van de Playstation en in de controller. gewoon blijven spelen tot hij zowat aan 2 streepjes zit van de 3 ;)

• Author

Leg eens je PS3 aan, steek de kabel in de USB poort van de Playstation en in de controller. gewoon blijven spelen tot hij zowat aan 2 streepjes zit van de 3 ;)

dat is het nou slimmerd.

dat doet ie niet meer.

hij blijft snel knipperen en gaat niet meer opladen

dat is het nou slimmerd.

dat doet ie niet meer.

Blaas eens in de USB poort van de Playstation en v. de controller. Heb je hem al laten vallen, die controller?

• Author

dat is het nou slimmerd.

dat doet ie niet meer.

Blaas eens in de USB poort van de Playstation en v. de controller. Heb je hem al laten vallen, die controller?

ja een paar x.

maar dat moet niks uitmaken.

hij deed gisgeravond nog wel met opladen

Edited by MrIndependent

Dat maakt wél veel uit hoor. Stel nu dat het contactdraadje los zit, en gister zat hij nog aan elkaar. Ik veronderstel dat je je controller gister ergens op gelegd hebt, nadat je gedaan had met gamen. Door deze schok kan het draadje verbroken zijn en dus niet meer werken. Logica :)

• Author

is het niet mogelijk om mijn usb poort te verwisselen met die van een andere controller ?

ik heb een "fake" dualshock 3 controller met een zendertje, alleen is helaas het zendertje kaduuk.

en dan die hele usb over te zette op mijn echt dualshock?

is het niet mogelijk om mijn usb poort te verwisselen met die van een andere controller ?

ik heb een "fake" dualshock 3 controller met een zendertje, alleen is helaas het zendertje kaduuk.

Je USB poort zit vast aan de hele printplaat in je controller. Als je een beetje knap kan solderen moet dit gewoon kunnen. Heb je twee linkerhanden raad ik het je af. ;)

Je USB poort zit vast aan de hele printplaat in je controller. Als je een beetje knap kan solderen moet dit gewoon kunnen. Heb je twee linkerhanden raad ik het je af. ;)

Als hij toch al kapot is kan hij het net zo goed proberen.

Edited by BoerBanaan

Heb je al de leuke reset knop geprobeerd?

• Author

ja die had ik al geprobeerd.

werkt niet.

batterij is nu echt op

al stop ik hem in lader doet ie niks meer.

• 2 months later...

Ik denk dat na een paar maanden de topicstarter wel een oplossing gevonden heeft. :slotje:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.