Jump to content
Geplaatst:
comment_1699082

hallo mensenik wil zo graag een pc hebben die gta 4 kan draaien dus hier zijn mijn eisen ik ben niet goed om te kijken of de proccesor en video kaart samen gaan

Budget:650 euro

Doel:Gta 4 op low draaien

Desktop of laptop:maakt niet uit

merk pc of samengesteld: maakt niet uit(als het een merk pc is dan liefst dell

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zo als Azerty of Alternate:door een bedrijf anders gaat het fout :bonk:

kom maar op met die pc´s

Bewerkt: door GTASAgam3r

• Reacties 48
  • Bezichtigingen 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1703793

Heb je nou een OS (Windows 7) nodig of niet? Ik zal het bestaand systeem even veranderen, met een ander HDD, ander moederbord, en een veel betere grafische kaart.

=1&product[232977]=1&product[253352]=1&product[246333]=1&product[257986]=1&product[260663]=1&product[234412]=1&product[260610]=1&product[251552]=1"]Klik

Meer HDD ruimte en een snellere, goedkoper moederbord, en een 5770.

Geplaatst:
comment_1704035

Oh, was me niet opgevallen. Ik had gewoon de oude gepakt en daar wat aan toegevoegd.

@TS'er; wat wil je, Windows 7 kopen of ergens anders vandaan halen? Als je hem "ergens anders" vandaan haalt kan je nog wat extra geld spenderen aan je pc. Ik adviseer dan om een betere kast te kopen, waardoor je een groter moederbord kan kopen en een betere koeler, zodat je kan gaan overclocken. Wil je niet gaan overclocken (dwz, de kloksnelheid van je processor verhogen, dus sneller maken), dan zou je er een betere grafische kaart in kunnen stoppen, zoals de 460.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.