Geplaatst: 24 juni 200519 jaren comment_164053 ik heb een vraagje over de vriendin van cj. ik weet niet hoeveel punten je moet behalen tijdens het dansen met uw vriendin? voor toch die relatie goed te houden. kan er me aub iemand helpen. ik heb ps2 groetjes panterke
Geplaatst: 24 juni 200519 jaren comment_164072 ik heb een vraagje over de vriendin van cj. ik weet niet hoeveel punten je moet behalen tijdens het dansen met uw vriendin? voor toch die relatie goed te houden. kan er me aub iemand helpen. ik heb ps2 groetjes panterke Volgens moet je toch zeker +2000 punten halen. Maar ik denk dat dat geen nut heeft van hoeveel punten je hebt.
Geplaatst: 24 juni 200519 jaren comment_164092 Volgens moet je toch zeker +2000 punten halen.Maar ik denk dat dat geen nut heeft van hoeveel punten je hebt . jawel want als e te weinig haalt dan vindt ze het niet leuk B)
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164318 maar ze wil ook niet altijd dansen. je moet ook eens eten
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164391 ik weet het niet, toen ik 2000 had, ging het slecht. ik gok op 3000, mijn topscore was 4000
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164776 hallo ik heb gta pas gekocht en zit nog in level 1 bij missie:made in heaven k moet een bank overvalle samen met nog zo'n vrouwke en er staan 4 gijzelaars in de bank en k moet zorge dat hun niet het alarm af laten gaan maar hoe moet k dat doen help me alstublieft ff groeten dennis
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164783 hallo ik heb gta pas gekocht en zit nog in level 1 bij missie:made in heaven k moet een bank overvalle samen met nog zo'n vrouwke en er staan 4 gijzelaars in de bank en k moet zorge dat hun niet het alarm af laten gaan maar hoe moet k dat doen help me alstublieft ff groeten dennis het is de bedoeling, dat het alarm afgaat.... dus daar moet je niks omgeven . Maar dat hoort eigenlijk niet in dit topic....
ik heb een vraagje over de vriendin van cj. ik weet niet hoeveel punten je moet behalen tijdens het dansen met uw vriendin? voor toch die relatie goed te houden. kan er me aub iemand helpen. ik heb ps2 groetjes panterke