Jump to content

Battlefield 3 aankondigt.


Follow

Recommended Posts

Battlefield 3 Beta Added to Medal of Honor Limited Edition

Electronic Arts Inc. today revealed new details of the Medal of Honor Limited Edition that will be released in North America on October 12, 2010. The Limited Edition* features a host of weapons, powerful ammunition and camouflage. The weapons and camouflage give players a tactical gameplay advantage on day one. EA also announced today that people who own the Medal of Honor Limited Edition will receive an invitation to the beta** for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden.

This Sunday August 1, be sure to check out a 100% all-new Medal of Honor gameplay trailer directed by Linkin Park’s Joe Hahn. The trailer will feature in-game footage set to the band’s recently-announced single ‘The Catalyst’ at www.medalofhonor.com/linkinpark. More details about the Battlefield 3 beta itself can also be found at www.medalofhonor.com/battlefield3.

Bron :puh:

Ben zelf niet de grootste fan van Battlefield, maar toch even posten hier. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    5

  • Wesley

    4

  • Dr.Oppai

    4

  • Dakendak

    4

Eindelijk, Laten we hopen dat het weer een top game wordt zoals alle andere standaart BF games. :D

(Maar ik wist allang dat er een BF3 zou aankomen, het is namelijk al vaker gezegt door EA dat ze alweer bezig zijn met een nieuwe BF game.

Link to comment
Delen op andere websites

GEWELDIG, meer heb ik er niet over te zeggen :D .

Altijd al fan geweest van BF, heb ongeveer 1000 uur aan BF2 gezeten en BC2 heb ik ook al vaak gespeeld.

Hoop dat ik hier ook weer blij mee zal zijn, al zou dat haast niet kunnen dat het niet zo is met deze games. :)

Link to comment
Delen op andere websites

JOEPY! nieuwe battkefield:D

Maar slecht nieuws.

Ik heb gehoord dat het waarschijnlijk een console port word.

Dus we krijgen een slechte BF op de pc :\

IPV dat ze eerst met de Pc starten zoals ze dat met de Echte BF's deden en niet zoals bij Bad company.

Link to comment
Delen op andere websites

JOEPY! nieuwe battkefield:D

Maar slecht nieuws.

Ik heb gehoord dat het waarschijnlijk een console port word.

Dus we krijgen een slechte BF op de pc :\

IPV dat ze eerst met de Pc starten zoals ze dat met de Echte BF's deden en niet zoals bij Bad company.

Waar heb je dat gehoord dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo'n fan van BF omdat je altijd alles zelf moet doen in de singleplayer en de gameplay vind ik niet echt wat. Maar misschien koop ik m toch nog wel. ff:P

Wat bedoel je alles zelf doen? Dus eigenlijk wil je in SP spectaten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo'n fan van BF omdat je altijd alles zelf moet doen in de singleplayer en de gameplay vind ik niet echt wat. Maar misschien koop ik m toch nog wel. ff:P

Wat bedoel je alles zelf doen? Dus eigenlijk wil je in SP spectaten?

Ik denk dat hij bedoelt dat je een lone wolf bent inplv dat je met je sqoud loopt enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo'n fan van BF omdat je altijd alles zelf moet doen in de singleplayer en de gameplay vind ik niet echt wat. Maar misschien koop ik m toch nog wel. ff:P

Voor de SP alleen moet je hem niet kopen... Bij BF is het (voor mij toch) vooral om de MP te doen. SP is gewoon een leuke extra.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...