00JeroenRulez Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Hallo, Ik speel sinds kort ook GTA IV multiplayer, althans dat probeer ik, want het lukt nog niet echt. Er staat onderin "Your NAT type is strict. You may have problems connecting to other players" ofzo dus dat kan misschien het probleem zijn. Maar hoe verander ik dat NAT type dan? bvd -Jeroen Reageren
markoostrom Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 De poorten in je router open zetten. >>> Door Jacky-2007: Nutteloze afbeelding verwijderd<<< Reageren
jvj Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 De poorten in je router open zetten. Lekker duidelijk... je moet je router instellen, en poorten opendoen. (NAT) Google even welke poorten er open moeten voor gtaiv, en als je ze gevonden hebt, neem dan een kijkje op deze site hoe je je router moet instellen. Reageren
Kippetje123 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2010 hallo, ik heb net mijn poorten van mijn Experiabox gigaset sx551 opengezet, volgens de methode die op deze site staat >>>>Klik<<<< allNAeen hoe kom ik nou te weten wat mijn NAT-type nu is? Reageren
Maxieboy95 Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 hallo, ik heb net mijn poorten van mijn Experiabox gigaset sx551 opengezet, volgens de methode die op deze site staat >>>>Klik<<<< allNAeen hoe kom ik nou te weten wat mijn NAT-type nu is? dat is simple. je gaat naar je instellingen van je GFWL(ingame) hier zou het moeten staan wat je NAT type is Reageren
Davedavy Geplaatst: 27 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2010 Welke poorten moeten open dan? Dan zet ik ze effe open Reageren
Kippetje123 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 sorry voor de late reactie -> problemen met internet. maar wat is GFWL? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Zou je willen melden op welk platform je speelt? (PC/360/PS3) Dan kunnen we je gerichter helpen. Als je speelt op een console (PS3/360) dan raadt ik je aan mijn tutorial even te doorlopen over hoe je je KPN router moet configureren (klik). Als je na het doorlopen van die tutorial nog vragen hebt, kan je ze in dat topic stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.