Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164193 hoe ziet een drugs dealer er uit want zou ze wel willen vermoorden maar vind ze gewoon niet.
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164197 Die mannetjes met een black tank zeg maar een zwarte muts grijze broek en goude ketting. je hebt ook andere die hebben een R* trui aan met een capichon over hun hoofd.
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164201 Die mannetjes met een black tank zeg maar een zwarte muts grijze broek en goude ketting. je hebt ook andere die hebben een R* trui aan met een capichon over hun hoofd. Ja die andere is gewoon helemaal Beige. Je vind ze kort bij Grove street . Bij die Recht door de Grover street daar vind ik ze meestal. Als die vermoord en heb je 1000 € Bij.
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164213 Je krijgt ook nog zijn pistool. In de eerste missie's in LS moest je een drugsdealer vermoorden.
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164305 Ik heb geen foto maar ik kan hem wel beschrijven: -Bruine man(huidskleur) -Zwart hemd -Een ketting(in het goud) -Muts(in het zwart) -Broek(Licht grijs) -Ze hebben een wapen(dus als je ze sla dan schieten ze op je) -Je komt ze tegen in los santos,meestal in de buurt van grove street. -Ze droppen veel geld. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164309 Ik heb geen foto maar ik kan hem wel beschrijven:-Bruine man(huidskleur) -Zwart hemd -Een ketting(in het goud) -Muts(in het zwart) -Broek(Licht grijs) -Ze hebben een wapen(dus als je ze sla dan schieten ze op je) -Je komt ze tegen in los santos,meestal in de buurt van grove street. -Ze droppen veel geld. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. is dat niet wat goku en litle mister all zeiden <_<
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164315 Ik heb geen foto maar ik kan hem wel beschrijven:-Bruine man(huidskleur) -Zwart hemd -Een ketting(in het goud) -Muts(in het zwart) -Broek(Licht grijs) -Ze hebben een wapen(dus als je ze sla dan schieten ze op je) -Je komt ze tegen in los santos,meestal in de buurt van grove street. -Ze droppen veel geld. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. is dat niet wat goku en litle mister all zeiden <_< Hier staat het overzichtelijker. En wat ze nog niet hebben gezegd:Bruine man,Als je ze sla dat ze dan terug schieten. Eigelijk had ik de replies niet gelezen alleen de onderste,dus die van rakker.
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164346 haha als je niet zou weten dat waar San Andreas over gaat en je komt hier toevallig heb je echt zoiets van: WTF?! Alleen de openingspost al :lol:
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164419 als je een man ziet staan moet je gewoon naar hem zoe lopen dan zegt hij als je drugs wil kopen dan weet je meteen dat het een drugsdealer is
Geplaatst: 25 juni 200519 jaren comment_164421 als je een man ziet staan moet je gewoon naar hem zoe lopen dan zegt hij als je drugs wil kopen dan weet je meteen dat het een drugsdealer is Ja, en als op hem gaat richten jaagt hij een paar kogels door je ribben. Trouwens, je krijgt ongeveer $2500 van één drugsdealer en je komt ze overal tegen. Behalve in Las Venturas. :rolleyes:
Geplaatst: 26 juni 200519 jaren comment_165603 oja je herkent hem ook aan dat hij zijn armen over elkaar heeft ter hoogte van broek duzz
Geplaatst: 26 juni 200519 jaren comment_165608 Nu is alles wel bekend van die drugs dealer. Alleen een foto zou handig zijn,ik heb het niet op de computer dus... Op de computer kan je screen shots maken op de playstation2 niet. Bewerkt: 26 juni 200519 jaren door *****MARCO*****
Geplaatst: 26 juni 200519 jaren comment_165653 Nu is alles wel bekend van die drugs dealer.Alleen een foto zou handig zijn,ik heb het niet op de computer dus... Op de computer kan je screen shots maken op de playstation2 niet. Je kan wel screens maken van de ps2 af....
Geplaatst: 26 juni 200519 jaren comment_165660 Hoe kun je die gasten nou missen? Ze zijn de enige die (bijna) niet lopen. :blink: Bewerkt: 26 juni 200519 jaren door LouNGeR
Geplaatst: 26 juni 200519 jaren comment_165744 in los santos heb je r 2 soorten wite trui met must over hun hoofd en pistool in de hand witte gast en zwarte must en zwarte trui een zwarte gast ook met pistool kenmerk vooral is als je op ze mikt dan schieten ze op je mol je ze dan geven ze bes veel geld :ph34r:
hoe ziet een drugs dealer er uit want zou ze wel willen vermoorden maar vind ze gewoon niet.