Geplaatst: 5 augustus 201014 jaren comment_1701509 Klopt het dat als je een boer/scheet laat bij een agent of gangster dat ze je dan willen slaan, vermoorden enz. ? Alfast bedankt: Supergtagamer
Geplaatst: 6 augustus 201014 jaren Auteur comment_1701708 ok, maar ik heb ben een keer aangevallen door een agent toen ik dat deed.
Geplaatst: 11 augustus 201014 jaren comment_1703870 Waarschijnlijk had je een wanted-level, als je dan een scheet/boer laat terwijl er een agent voorbij komt komt de agent alsnog achter je aan. Maar dan niet vanwege de scheet/boer maar vanwege je wanted-level. Dat is weer terug te voeren naar een misdaad (of in een sporadisch geval een bug). Als je zeker weet dat je geen wantedlevel hebt gehad is het misschien dat laatste geval. Is het je vaker voor gekomen?
Geplaatst: 11 augustus 201014 jaren Auteur comment_1703910 Ik kan wel een Wanted Level hebben gehad. Ik heb daarvoor namelijk op een persoon geschoten. (maar toen had ik nog geen wanted level)
Geplaatst: 11 augustus 201014 jaren comment_1704337 Hoogstwaarschijnlijk was dat de oorzaak. Kwam het vaker voor?
Klopt het dat als je een boer/scheet laat bij een agent of gangster
dat ze je dan willen slaan, vermoorden enz. ?
Alfast bedankt:
Supergtagamer