Kan een moderator de ondertitel veranderen in 'Programma'? (zonder '')
>>> Door Beagle: Voor jou altijd. xx<<<
Bedankt
Waarom dit programma?
Ik zie wel eens, als ik op GTAForum wat zit te lezen, een topic waarin voorkomt dat de TS vraagt welke versie hij heeft van GTA:SA. Daarom heb ik, om dit allemaal te voorkomen, dit programma gemaakt.
Wat doet dit programma?
Met dit programma kan je, door de script.img of de gta_sa.exe te openen, kijken welke versie van GTA: San Andreas je draait. Zo wil ik proberen alle vragen over versies te voorkomen.
Functies
Er staan 3 knoppen als je het programma opent: '...', 'Wanneer welke versie?' en 'Controleren'.
De knop '...' opent een dialoogvenster waarin je de gta_sa.exe kan openen. Als je dan het bestand naar keus geopend hebt komt, naast de knop, het pad naar het betreffende bestand te staan en moet je op 'Controleren' drukken om de versie te zien. Normaal hoef je deze knop niet te gebruiken omdat in het register naar de geïnstalleerde GTA: San Andreas gezocht wordt.
De knop 'Wanneer welke versie?' laat een venster zien met informatie over de verschillende versies en de bijbehorende voor- en nadelen.
De knop 'Controleren' controleert het bestand en laat dan de versie zien.
Foto's
Genoeg geleuter, nu wat foto's. Klik op de foto's om ze in volledige grootte weer te geven.
[table=simple]|
Het programma als je het|Een versie 1.00/1.01 GTA
opstart. Zoals je ziet wordt|San Andreas .exe.
de map automatisch|
gevonden.|[/table]
Changelog
1.2.0.7 ~ 8 augustus 2010 (Huidige versie)
Bug opgelost: als registersleutel niet gevonden kan worden krijg je error
1.2.0.6 ~ 8 augustus 2010
Bug opgelost: als het vak leeg wordt gelaten krijg je error
Vak voor de .exe zo gemaakt dat de gebruiker niet meer kan aanpassen; alleen via het dialoogvenster.
1.2.0.5 ~ 7 augustus 2010
Design helemaal aangepast
Lettertype van Microsoft Sans Serif naar Segoe UI
Alles heringedeeld
Nieuw icoon
Radiobuttons voor selectie script.img of gta_sa.exe
Versienummer wordt weergegeven
[*]Code aangepast naar design
[*]Geen .NET Framework 4.0 meer nodig, het minimum is 2.0
1.1.0.3 ~ 7 augustus 2010
Achter de schermen (code) wat aangepast.
1.1.0.2 ~ 6 augustus 2010
Ondersteuning voor gta_sa.exe toegevoegd.
1.0.0.1 ~ 5 augustus 2010
Eerste versie
Ondersteuning voor script.img.
Toekomstige versies
Ondersteuning voor en verandering voor de versies voor CLEO4.
Meer nog onbekend
Ideeën? Post ze!
Systeemeisen
GTA:SA Versie Controle (V1.2.0.7) kan werken met de volgende specs: (Als iemand lagere specs kan halen, post ze dan)
Windows XP SP3 (build 2600)
.NET Framework 2.0 SP2
128MB geheugen
16MB videogeheugen
Download
Het is geen installatie, het is een stand-alone (op zichzelf staand) .exe bestand.
Afsluiting
Als je vragen, ideeën, reacties of nog iets anders hebt over dit programma, vergeet dan niet dit te posten!
Dit programma is gemaakt door Donald F. Duck en mag nergens anders online staan dan GTAForum en bijbehorende dingen (GTAGames, WikiGTA, etc.).
Opmerking: Ik wist niet precies in welk forum dit te plaatsen, ik heb Dutchy3010 gevraagd en zij zei om het hier te plaatsen.
GTA: San Andreas Versie Controle
Kan een moderator de ondertitel veranderen in 'Programma'? (zonder '')
>>> Door Beagle: Voor jou altijd. xx<<<
Bedankt
Waarom dit programma?
Ik zie wel eens, als ik op GTAForum wat zit te lezen, een topic waarin voorkomt dat de TS vraagt welke versie hij heeft van GTA:SA. Daarom heb ik, om dit allemaal te voorkomen, dit programma gemaakt.
Wat doet dit programma?
Met dit programma kan je, door de script.img of de gta_sa.exe te openen, kijken welke versie van GTA: San Andreas je draait. Zo wil ik proberen alle vragen over versies te voorkomen.
Functies
Er staan 3 knoppen als je het programma opent: '...', 'Wanneer welke versie?' en 'Controleren'.
Foto's
Genoeg geleuter, nu wat foto's. Klik op de foto's om ze in volledige grootte weer te geven.
[table=simple]
|
Het programma als je het|Een versie 1.00/1.01 GTA
opstart. Zoals je ziet wordt|San Andreas .exe.
de map automatisch|
gevonden.|[/table]
Changelog
1.2.0.7 ~ 8 augustus 2010 (Huidige versie)
1.2.0.6 ~ 8 augustus 2010
1.2.0.5 ~ 7 augustus 2010
[*]Code aangepast naar design
[*]Geen .NET Framework 4.0 meer nodig, het minimum is 2.0
1.1.0.3 ~ 7 augustus 2010
1.1.0.2 ~ 6 augustus 2010
1.0.0.1 ~ 5 augustus 2010
Toekomstige versies
Ideeën? Post ze!
Systeemeisen
GTA:SA Versie Controle (V1.2.0.7) kan werken met de volgende specs: (Als iemand lagere specs kan halen, post ze dan)
Download
Het is geen installatie, het is een stand-alone (op zichzelf staand) .exe bestand.
Afsluiting
Als je vragen, ideeën, reacties of nog iets anders hebt over dit programma, vergeet dan niet dit te posten!
Dit programma is gemaakt door Donald F. Duck en mag nergens anders online staan dan GTAForum en bijbehorende dingen (GTAGames, WikiGTA, etc.).
Opmerking: Ik wist niet precies in welk forum dit te plaatsen, ik heb Dutchy3010 gevraagd en zij zei om het hier te plaatsen.
Laatste update: Zie hieronder
Reden: Systeemeisen toegevoegd
Bewerkt: door Donald F. Duck