Posted August 8, 201014 yr comment_1702535 hoi, Kan mijn computer GTA IV aan? Processor: AMD Athlon 2 X2 Video kaart: Nvidia merkt: HP. Als hij het aankan, hapert hij dan of niet? MVG: supergtagamer
August 8, 201014 yr comment_1702538 hoi, Kan mijn computer GTA IV aan? Processor: AMD Athlon 2 X2 Video kaart: Nvidia merkt: HP. Als hij het aankan, hapert hij dan of niet? MVG: supergtagamer @supergtagamer, als ik jou was zou ik even Flitskikker Infotool installeren, die kan je hiervinden. Als je dat dan hebt gedaan kan je de specificaties van je pc veel beter en overzichterlijker laten zien, doormiddel van print screen shot of bb code genereren. Suc6 mzzl, GTA_153 P.S. het is natuurlijk ook gewoon even wachten totdat de computermensen dit topic zien!
August 8, 201014 yr comment_1702540 Eventueel kun je ook je computer laten testen op de website Can You Run It. In de lijst met games kun je dan Grand Theft Auto IV uitkiezen, zodat er wordt berekent of je pc het spel aan kan. Overigens kun je hier ook de minimale en aanbevolen systeemeisen van GTA IV bekijken. Op die manier kun je zelf bepalen of je het spel goed kunt draaien of niet.
August 8, 201014 yr Author comment_1702571 CanYouRunIt is zo onbetrouwbaar. Gebruik Flitskikkers infotool Ga ik doen.
hoi,
Kan mijn computer GTA IV aan?
Processor:
AMD Athlon 2 X2
Video kaart:
Nvidia
merkt:
HP.
Als hij het aankan, hapert hij dan of niet?
MVG: supergtagamer