Bradley H. Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Wat doet het ? Als je een gang dood maakt (niet jou gang) verdien je respect, hier kun je instellen bij wie je respect verdient. Benodigtheden ? : kladblok Open met kladblok: ped.DAT die je in de DATA map kan vinden. Dit zijn peds die in het lijstje staan : CIVMALE CIVFERMALE COP GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 FIREMAN MEDIC CRIMINAL PROSTITUTE Het is in feite heel logies, laten we naar een van de eerste lange regels kijken: GANG1 Hate GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 Respect GANG1 gang 1 haat alle gangs maar respecteert zijn eigen gang. Gang 1 is geloof ik de groep waarmee je omgaat, (groen) Dus als we de code een beetje gaan veranderen: GANG1 Hate GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 COP MEDIC FIREMAN Respect GANG1 Dit wil dus zeggen dat je ook de COP, MEDIC en FIREMAN haat, dus als ik nu opsla en ingame een MEDIC doodschiet er linksboven komt te staan dat ik respect heb verdient. Je verdient immers respect als je iemand afmaakt die je haat. Dit zijn de (na mijn weten) alle peds die in SA rondlopen, Deze kun je dus ook in die lijst zetten (niet getest) PLAYER COP MEDIC FIREMAN GANG1 GANG2 GANG3 GANG4 GANG5 GANG6 GANG7 GANG8 GANG9 GANG10 STREET_GUY SUIT_GUY SENSIBLE_GUY GEEK_GUY OLD_GUY TOUGH_GUY STREET_GIRL SUIT_GIRL SENSIBLE_GIRL GEEK_GIRL OLD_GIRL TOUGH_GIRL TRAMP_MALE TRAMP_FEMALE TOURIST PROSTITUTE CRIMINAL BUSKER TAXIDRIVER PSYCHO STEWARD SPORTSFAN SHOPPER OLDSHOPPER BEACH_GUY BEACH_GIRL SKATER STD_MISSION COWARD Naast respect en hate kun je ook like en dislike , neerzetten (dit heb ik nog niet getest) Toevoeging van @Fireman Gang 1 is Ballas gang 2 is als het goed is Grove street Backup_ped.DAT.dat Bewerkt: 18 september 2005 door Bradley H. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
water Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 chill Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PizzaTonno Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2009 Cool, dit wist ik nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.