Geplaatst: 9 augustus 201014 jaren comment_1703074 Hoe kan ik een object draaien, zoals een pistool. Als je aimt. Het pistool wat ik gebruik staat scheef \ maar deze moet | Daardoor lijkt het net alsof hij scheef schiet. Kan dat gewoon via de weapon.dat?
Geplaatst: 9 augustus 201014 jaren comment_1703150 Dat moet je volgensmij in de dummies van het moel aanpassen.
Geplaatst: 9 augustus 201014 jaren comment_1703210 Dat moet (kan) in het programma Zmodeller 2. Maar daar moet je iemand anders om vragen want daar heb ik verder geen verstand van.
Geplaatst: 9 augustus 201014 jaren Auteur comment_1703236 Ik merk op dat de Silenced Pistol wel recht aimt, kan ik de codes daarvan niet overnemen?
Hoe kan ik een object draaien, zoals een pistool. Als je aimt. Het pistool wat ik gebruik staat scheef
\
maar deze moet
|
Daardoor lijkt het net alsof hij scheef schiet.
Kan dat gewoon via de weapon.dat?