August 9, 201015 yr help me snel ! ik heb een probleem met de savegame! ik heb een savegame gedownload en heb ik in C:\Documents and Settings\xxx\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_xxxxxxxxxxx gezet als ik het spel start en mijn savegame selecteer dan zegt hij failed to load save data of zoiets! help me please want ik wil een 100%savegame als je me wilt helpen via teamvieuwer da zet je teamvieuwer id hier onder en pin
August 9, 201015 yr Ook gewoon niet de moeite nemen in je andere topic te kijken he? download xliveless, plaats deze in de hoofdmap en plaats dan de savegame in mijn documenten/Rockstar Games/GTA IV/savegames
help me snel !
ik heb een probleem met de savegame!
ik heb een savegame gedownload en heb ik in
C:\Documents and Settings\xxx\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames\user_xxxxxxxxxxx gezet
als ik het spel start en mijn savegame selecteer dan zegt hij failed to load save data of zoiets!
help me please want ik wil een 100%savegame
als je me wilt helpen via teamvieuwer da zet je teamvieuwer id hier onder en pin