Geplaatst: 10 augustus 201014 jaren comment_1703552 ik heb dit scriptje gemaakt maar als ik op de linkermuisknop klik dat krijgt de andere speler een speedboost en niet ik. weet iemand wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt. public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { for(new v; v < MAX_VEHICLES; v++) { if(stunts[i] >= 50) if (IsPlayerInAnyVehicle(i) && GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if (newkeys & KEY_CROUCH) { new Float:xx, Float:xy, Float:xz; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i), xx, xy, xz); SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i), xx, xy, xz + JUMPSIZE); return 0; } } if(stunts[i] < 50) if (IsPlayerInAnyVehicle(i) && GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if (newkeys & KEY_CROUCH) { TextDrawShowForPlayer(i, need1); TextDrawHideForPlayer(i, need2); SetTimerEx("stuntoff", 3000, false, "i", i); return 0; } } if(stunts[i] >= 10) if (IsPlayerInAnyVehicle(i) && GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if (newkeys & KEY_FIRE) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i),x,y,z); SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(i),x+(x / 5),y+(y / 5),z+(z / 5)); return 0; } } if(stunts[i] < 10) if (IsPlayerInAnyVehicle(i) && GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if (newkeys & KEY_FIRE) { TextDrawShowForPlayer(i, need2); TextDrawHideForPlayer(i, need1); SetTimerEx("stuntoff", 3000, false, "i", i); return 0; } } } } return 0; }
Geplaatst: 10 augustus 201014 jaren comment_1703607 Ook hier zijn die loops weer nergens voor nodig. Je loopt bovendien ook door MAX_VEHICLES (Ter info: dat is 2000) maar je gebruikt die waarde nergens.
ik heb dit scriptje gemaakt maar als ik op de linkermuisknop klik dat krijgt de andere speler een speedboost en niet ik.
weet iemand wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt.