Jump to content

BenBuja's GTA4 Bloopers, Glitches & Silly Stuff 9 filmpje

Geplaatst:
comment_1704013

GTAFan Ben Buja heeft een weer een nieuw filmpje gemaakt met allemaal Bloopers, Glitches en andere rariteiten die kunnen voorkomen tijdens het spelen van GTA4. Dit is al weer zijn negende filmpje vol met hilariteiten. Mochten mensen zich deze zomerdagen vervelen dan wens ik hun dus veel kijk en lach plezier! :7

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 11.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1704328

Ik wist niet dat dit soort dingen ook al in het nieuws gedeelte kwamen.

Maar het is inderdaad een vet filmpje. :Y

Er is op het moment niet echt zoveel Gta gerelateerd nieuws dus dan moet je iets anders bedenken om ons bezig te houden he :tu::D

Geplaatst:
comment_1704454

Ik wist niet dat dit soort dingen ook al in het nieuws gedeelte kwamen.

Maar het is inderdaad een vet filmpje. :Y

Er is op het moment niet echt zoveel Gta gerelateerd nieuws dus dan moet je iets anders bedenken om ons bezig te houden he :tu::D

ze kunnen toch iets schrijven over de legends en killer pak van rdr dat uit is gekomen

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1715605

haha! :schater: geweldig! nooit gezien dat de politie ook op andere schiet behalve jij; is dat alleen in lost and damned;',

Is ook gewoon in GTA IV, soms jat de politie zelfs iemands auto en rijd dan rustig weg alsof er niets aan de hand is. :puh:

Geplaatst:
comment_1715955

Hoe maakt ie het weer? Kan je dat opnemen ofzo?

Ik zie altijd Het R* logo erbij en Rockstar Social Club. Heeft R* dit niet gemaakt en dat BenBuja ofzo het

zelf heeft gedownload en het verder zelf heet afgewerkt? (kan ook zijn dat het niet zo is :? )

supergtagamer

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.