Jump to content
Geplaatst:
comment_1704066

Hallo, ik zoek een programma om nucleare bommen te kunnen testen.

Crysis kan m'n pc niet aan(Ja er is een mod voor Nucleare raketten)

weet iemand een programma? Ik hoor t graag!

MVG 10xl

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1704207

Garry's mod is inderdaad wel een 'mod' maar dan wel een beetje uit de hand gelopen :puh:

Het is gemaakt voor Half-Life 2, Portal, Counter-Strike: Source en nog wel wat spellen. Ik weet niet of je Steam hebt, maar via Steam kan je Garry's Mod + Team Fortess 2 / Counter-Strike: Source kopen.

(Garry's mod heeft 1 van de genoemde spellen nodig om te kunnen draaien)

Een filmpje dat iemand gemaakt heeft:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1705105

Waarvoor heb je het programma nodig als ik vragen mag? :)

Bommen nabootsen, kijken hoe het er in 3d uitziet, dingen opblazen, voor de lol

(ok, bommen zijn niet leuk in real life maar dit is nep) :*D

Geplaatst:
comment_1706273

Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen.

Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1706476

Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen.

Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik.

Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer

Geplaatst:
comment_1706624

Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen.

Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik.

Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer

Denk eerder aan een hoop Xeons :puh: GPGPU is nog niet erg ingeburgerd.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1707109

Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen.

Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik.

Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer

Denk eerder aan een hoop Xeons :puh: GPGPU is nog niet erg ingeburgerd.

Is Xeon beter dan i7 dan?

Geplaatst:
comment_1707426

Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen.

Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik.

Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer

Wat wil je met al die GTX295's? Enigste wat je hard nodig hebt zijn processoren en een goede verbinding daartussen...

Je kan iig 3dsmax proberen. Of zelf iets op de source engine schrijven. Of een eigen engine maken.

Geplaatst:
comment_1707430

Wat wil je met al die GTX295's? Enigste wat je hard nodig hebt zijn processoren en een goede verbinding daartussen...

Je kan iig 3dsmax proberen. Of zelf iets op de source engine schrijven. Of een eigen engine maken.

Dude, hij is 12... :puh: Ik denk niet of hij iets met 3DS Max kan of iets zou kunnen schrijven voor de source engine, laat staan een eigen engine ontwikkelen. :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1707434

Wat wil je met al die GTX295's? Enigste wat je hard nodig hebt zijn processoren en een goede verbinding daartussen...

Je kan iig 3dsmax proberen. Of zelf iets op de source engine schrijven. Of een eigen engine maken.

Dude, hij is 12... :puh: Ik denk niet of hij iets met 3DS Max kan of iets zou kunnen schrijven voor de source engine, laat staan een eigen engine ontwikkelen. :sigaar:

Jij begrijpt 't kerel :sigaar::sigaar::clown:

1.Ik heb geen verstand van engines

2.Ik heb geen geld voor veel pc's die heel durr zijn :puh:

3.3D's max kan ik mee overweg maar ik heb m niet :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.