Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren comment_1704935 Ik zoek een nieuwe pc omdat mijn oude pc geen nieuwe games meer aankan zoals gta4 en dirt 2. Budget: Liefst onder 500 euro maar maximum 600 euro Doel: Adobe cs5 kunnen laten werken, 3ds max moet ook kunnen werken(mag normaal geen probleem zijn) en games zoals gta iv, dirt 2, ... Desktop: desktop Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit zo lang als ik hem maar zelf niet in elkaar moet zetten Benodigde randapparatuur: niks Besturingssysteem: Liefst xp maar windows 7 mag ook ( maar zeker geen vista) Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen Voorkeuren voor merk (ATi/NVIDIA, AMD/Intel): Maakt niet uit Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: AZo lang als ik hem zelf niet in elkaar moet zetten is het goed Extra koeling (voor overklokken)?: Geen idee
Ik zoek een nieuwe pc omdat mijn oude pc geen nieuwe games meer aankan zoals gta4 en dirt 2.
Budget: Liefst onder 500 euro maar maximum 600 euro
Doel: Adobe cs5 kunnen laten werken, 3ds max moet ook kunnen werken(mag normaal geen probleem zijn) en games zoals gta iv, dirt 2, ...
Desktop: desktop
Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit zo lang als ik hem maar zelf niet in elkaar moet zetten
Benodigde randapparatuur: niks
Besturingssysteem: Liefst xp maar windows 7 mag ook ( maar zeker geen vista)
Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen
Voorkeuren voor merk (ATi/NVIDIA, AMD/Intel): Maakt niet uit
Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: AZo lang als ik hem zelf niet in elkaar moet zetten is het goed
Extra koeling (voor overklokken)?: Geen idee