Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren comment_1705161 Hey, Op 'een radio zender' bij GTA IV heb je een oud 80's nummer waarvan ik de naam zoek, volgens mij is het van Phil Collins maar ik weet het niet zeker, weet iemand dit nummer? Bedankt.
Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren comment_1705165 Hey, Op 'een radio zender' bij GTA IV heb je een oud 80's nummer waarvan ik de naam zoek, volgens mij is het van Phil Collins maar ik weet het niet zeker, weet iemand dit nummer? Bedankt. Volgens mij is het deze playlist: wikigta - gta iv - liberty rock radio Ik denk dat je the who of zz top bedoel. Vertel eens de woorden die er ongeveer in voor komen. supergtagamer
Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren comment_1705169 Hey, Op 'een radio zender' bij GTA IV heb je een oud 80's nummer waarvan ik de naam zoek, volgens mij is het van Phil Collins maar ik weet het niet zeker, weet iemand dit nummer? Bedankt. Volgens mij is het deze playlist: wikigta - gta iv - liberty rock radio Ik denk dat je the who of zz top bedoel. Vertel eens de woorden die er ongeveer in voor komen. supergtagamer Volgens mij komen de meeste '80 nummers van de radiozender Vice City FM (klik). Als je nog eens een nummer tegenkomt, en je wilt op die tijd weten welk lied het is, kun je met je telefoon naar het volgende nummer bellen; 948-555-0100 Daarna krijg je de stem van Lazlow te horen (de host van ZiT!). Wacht even en dan zul je een sms'je krijgen met de naam en songwriter(s) van het nummer.
Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren comment_1705174 ja en dat radiostation vind je alleen in TBoGT, en hij zegt GTA4, dus lijkt me onwaarschijnlijk(alhoewel het waarschijnlijk is dat de TSer weer eens vaag is, as usual)
Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren comment_1705182 @Wesley123, sorry; had z'n post niet duidelijk doorgelezen :$ OT:heb nog even alle radiozenders doorgezocht, maar nergens staat er een liedje van Phil Collins. Vast van een andere
Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren comment_1705187 @Wesley123, sorry; had z'n post niet duidelijk doorgelezen :$ OT:heb nog even alle radiozenders doorgezocht, maar nergens staat er een liedje van Phil Collins. Vast van een andere daarom zeg ik ook: kijk bij: Liberty Rock Radio Dat is classic rock
Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren comment_1705212 Het nummer dat je zoekt heet "Mama", door Genesis, waarvan Phil Collins inderdaad zanger is.
Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren Auteur comment_1705248 Het nummer dat je zoekt heet "Mama", door Genesis, waarvan Phil Collins inderdaad zanger is. Bedankt, dat is 'm!
Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren comment_1705276 je kunt ook zo'n nummer bellen he dan zeggen ze welk liedje het is
Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren comment_1705287 je kunt ook zo'n nummer bellen he dan zeggen ze welk liedje het is Als je nog eens een nummer tegenkomt, en je wilt op die tijd weten welk lied het is, kun je met je telefoon naar het volgende nummer bellen; 948-555-0100 Daarna krijg je de stem van Lazlow te horen (de host van ZiT!). Wacht even en dan zul je een sms'je krijgen met de naam en songwriter(s) van het nummer. Bewerkt: 13 augustus 201014 jaren door dji-unit
Geplaatst: 13 augustus 201014 jaren comment_1705444 je kunt ook zo'n nummer bellen he dan zeggen ze welk liedje het is Als je nog eens een nummer tegenkomt, en je wilt op die tijd weten welk lied het is, kun je met je telefoon naar het volgende nummer bellen; 948-555-0100 Daarna krijg je de stem van Lazlow te horen (de host van ZiT!). Wacht even en dan zul je een sms'je krijgen met de naam en songwriter(s) van het nummer. ja precies ja! Bewerkt: 13 augustus 201014 jaren door Hakbijl-Harrie
Hey,
Op 'een radio zender' bij GTA IV heb je een oud 80's nummer waarvan ik de naam zoek,
volgens mij is het van Phil Collins maar ik weet het niet zeker, weet iemand dit nummer?
Bedankt.