Zoals sommigen daar misschien weten is google druk bezig met het maken van een Operating System.
Sommige woorden zijn engels omdat ik me dan beter kan uitdrukken.
Wat is het?
Een Systeem net als Windows en Linux. Ze zijn nog aan het devloppen.
Nog iets duidelijker:
Google Chrome OS (GCOS) is een Operating System om een webbrowser heen gebouwd. Hier mee bespaar je tijd met opstarten. Je bureaublad is bijv. de webbrowser Google Chrome met icon's ( programmas ) boven in. Alles word duidelijk ( in het engels + nederlandse ondertiteling ) uitgelegt.
Wanneer komt het uit?
Als je Linux Ubuntu (Hardy 8.04 Of nieuwer, Lucid 10.04 aanbevolen) hebt dan zou je de Operating System al in een soort beta kunnen gebruiken
Het Google Chromium OS Topic !
Zoals sommigen daar misschien weten is google druk bezig met het maken van een Operating System.
Sommige woorden zijn engels omdat ik me dan beter kan uitdrukken.
Wat is het?
Een Systeem net als Windows en Linux. Ze zijn nog aan het devloppen.
Nog iets duidelijker:
Google Chrome OS (GCOS) is een Operating System om een webbrowser heen gebouwd. Hier mee bespaar je tijd met opstarten. Je bureaublad is bijv. de webbrowser Google Chrome met icon's ( programmas ) boven in. Alles word duidelijk ( in het engels + nederlandse ondertiteling ) uitgelegt.
Wanneer komt het uit?
Als je Linux Ubuntu (Hardy 8.04 Of nieuwer, Lucid 10.04 aanbevolen) hebt dan zou je de Operating System al in een soort beta kunnen gebruiken
Link naar 'Buildig & Download' pagina gaan
Voor als je geen Linux hebt moet je nog even wachten, voorzover ik weet is het niet bekend wanneer Google Chromium OS verwacht word.
Je kunt wel 'Builden' en dan gebruik maar nog niet op zichzelf gebruiken
Verder kun je van alles op de site zelf vinden Klik
Bramboy
Bewerkt: door bramboy