Ten eerste wil ik even zeggen dat ik geen flauw benul heb waar ik dit moet zetten, ik kom ooit amper in deze delen van het forum, dus weet ik het niet zo goed...
Wel, ik heb sinds vandaag een probleem met een immens irritant programma genaamt: Security Suite
-Ik heb geen flauw benul hoedat het ineens is binnengeraakt
-Het blokkeert ongeveer alles wat ik kan doen (Windowstoepassingen dan)
-Elke keer als ik IE open komt dit:
'Internet Explorer Warning - visiting this web site may harm your computer!
Most likely causes:
The website contains exploits that can launch a malicious code on your computer
Suspicious network activity detected
There might be an active spyware running on your computer
What you can try:
-Purchase for secure Internet surfing (Recommended).
-Check your computer for viruses and malware.
-More information
Natuurlijk leiden die links ook allemaal doodleuk naar een site waar je keuze hebt tussne verschillende beveiligingsprogramma's van Security Suite:
Security Suite Basic; Security Suite Pro; Security Suite Platinum
Ik kan niet via IE op internet, wat ik immens irritant vind, aangezien BFH enkel werkt via IE bij mij.
Verder kan ik ook gewoon niks anders van Windows meer openen of gebruiken. Kan iemand mij meer uitleg geven hoe ik dit verdomde ding eraf kan krijgen.
(En ja ik heb al 2 keer heropgestart)
Ik kan ook niet voor screens zorgen want hij blokkeert Paint...
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik geen flauw benul heb waar ik dit moet zetten, ik kom ooit amper in deze delen van het forum, dus weet ik het niet zo goed...
Wel, ik heb sinds vandaag een probleem met een immens irritant programma genaamt: Security Suite
-Ik heb geen flauw benul hoedat het ineens is binnengeraakt
-Het blokkeert ongeveer alles wat ik kan doen (Windowstoepassingen dan)
-Elke keer als ik IE open komt dit:
Natuurlijk leiden die links ook allemaal doodleuk naar een site waar je keuze hebt tussne verschillende beveiligingsprogramma's van Security Suite:
Ik kan niet via IE op internet, wat ik immens irritant vind, aangezien BFH enkel werkt via IE bij mij.
Verder kan ik ook gewoon niks anders van Windows meer openen of gebruiken. Kan iemand mij meer uitleg geven hoe ik dit verdomde ding eraf kan krijgen.
(En ja ik heb al 2 keer heropgestart)
Ik kan ook niet voor screens zorgen want hij blokkeert Paint...
Alvast bedankt