Geplaatst: 15 augustus 201014 jaren comment_1706370 hallo, Ik heb al een tijdje een probleem met mijn gta 4. Als ik gta opstart dan werken de mods niet (bv:geen speedometer, Native trainer werkt niet,...) Als ik dan gta afsluit en terug opstart dan werkt alles wel, het is vervelend om gta iedere keer 2x op te starten want het duurt een tijdje voor het opgestart is. Ik heb zonder problemen kunnen spelen vooraf met alle mods dus ik denk niet dat het plots zo was nadat ik een bepaalde mod had ingestopt. Gta versie: 1.0.0.7 <= Ik gebruik de oude versie om bepaalde mods te kunnen gebruiken Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt Heeft er niemand een idee? >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve voortaan wat meer geduldig te zijn. <<<
Geplaatst: 16 augustus 201014 jaren comment_1706869 denk jij werkelijk dat jij een script kan correct kan decompilen? Ik weet wel zeker van niet, je weet neit eens wat 'decompilen' betekent. En er zit trouwens verder geen probleem met de mods, want die doen het gewoon alleen pas als hij de 2e keer start Ik denk gewoon dat hij even langer meot wachten zodat de mods kunnen laden, dat had ik ook wel eens, dat de mods niet laadden. Jij doet werkelijk of ik iemand van 2 ben. Waarom heb je commentaar op mij? Ik bied gewoon mijn hulp aan.
Geplaatst: 16 augustus 201014 jaren Auteur comment_1706873 Ik heb meer en meer problemen met gta iv dus ik ga het gewoon opnieuw installeren dan is alles opgelost Bedankt aan iedereen die me toch geholpen heeft :klap: TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN! :klap:
Geplaatst: 16 augustus 201014 jaren comment_1706926 Ik heb meer en meer problemen met gta iv dus ik ga het gewoon opnieuw installeren dan is alles opgelost Bedankt aan iedereen die me toch geholpen heeft :klap: TOPIC MAG GESLOTEN WORDEN! :klap: Nee hoor. Mag open blijven Als leden nog een vraag hebben, mogen ze die gewoon stellen
Geplaatst: 18 augustus 201014 jaren comment_1707895 Heb je wel asiloaders. Scriphook en scripthookdotnet download ze hier http://www.megaupload.com/?d=SV1ORPES Volg de stappen in het readme. veel suc6 EDIT: Srry zag niet dat het al was opgelost, je kan nog altijd de benodigdheden downloaden Bewerkt: 18 augustus 201014 jaren door Maxieboy95
hallo,
Ik heb al een tijdje een probleem met mijn gta 4.
Als ik gta opstart dan werken de mods niet (bv:geen speedometer, Native trainer werkt niet,...)
Als ik dan gta afsluit en terug opstart dan werkt alles wel,
het is vervelend om gta iedere keer 2x op te starten want het duurt een tijdje voor het opgestart is.
Ik heb zonder problemen kunnen spelen vooraf met alle mods dus ik denk niet dat het plots zo was nadat ik een bepaalde mod had ingestopt.
Gta versie: 1.0.0.7 <= Ik gebruik de oude versie om bepaalde mods te kunnen gebruiken
Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt
Heeft er niemand een idee?
>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gelieve voortaan wat meer geduldig te zijn.
<<<