Jump to content

Gta 4 of Episodes of liberty city?


Davedavy

Recommended Posts

Misschien is het handiger om op de volgende pagina's te kijken van WikiGTA. De 2 laatste GTA's zijn de uitbreidingen van Episodes from Liberty City. Op de pagina van EfLC staat info omtrent de uitbreidingen, maar ook een korte trivia.

Grand Theft Auto IV

Klik

Episodes from Liberty City (uitbreidingspakket)

Klik

The Lost And Damned (losse uitbreiding, zit in EfLC)

Klik

The Ballad Of Gay Tony (losse uitbreiding, zit in EfLC)

Klik

Kijk de pagina's rustig door. Zo kun je zien welke GTA je het leukst vindt. Je kunt natuurlijk om meningen vragen, maar de één kan iets leuk vinden en de ander weer niet. Vandaar de links. ;)

Tevens kun je WikiGTA ook gebruiken als walktrough voor andere GTA's. Mocht je de site al kennen, dan wil ik eventueel wel mijn mening geven, maar daar wacht ik liever op tot je zelf zegt wat je wilt. :tu:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het handiger om op de volgende pagina's te kijken van WikiGTA. De 2 laatste GTA's zijn de uitbreidingen van Episodes from Liberty City. Op de pagina van EfLC staat info omtrent de uitbreidingen, maar ook een korte trivia.

Grand Theft Auto IV

Klik

Episodes from Liberty City (uitbreidingspakket)

Klik

The Lost And Damned (losse uitbreiding, zit in EfLC)

Klik

The Ballad Of Gay Tony (losse uitbreiding, zit in EfLC)

Klik

Kijk de pagina's rustig door. Zo kun je zien welke GTA je het leukst vindt. Je kunt natuurlijk om meningen vragen, maar de één kan iets leuk vinden en de ander weer niet. Vandaar de links. ;)

Tevens kun je WikiGTA ook gebruiken als walktrough voor andere GTA's. Mocht je de site al kennen, dan wil ik eventueel wel mijn mening geven, maar daar wacht ik liever op tot je zelf zegt wat je wilt. :tu:

Als ik eof koop , kan ik dan ook modden , en de multiplayer van gta 4? Ik bedoel dus als een vriend gta4 heeft en ik episodes of liberty city , kan ik dan met hem spelen of moet hij ook het pakket hebben?

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Of je kan modden: Alleen als je van plan bent hem voor de PC te kopen, anders is dit illegaal

Of je op multiplayer kan: Op Xbox 360 kost dit extra geld, namelijk Gold lidmaatschap, op de PS3 en de PC is dit gratis.

Als jou vriend GTA 4 heeft en jij Episodes of Liberty City, dan kunnen jullie niet samen spelen.

Als jij GTA 4 hebt en je download TBOGT en TLAD via Xbox Live, Games for Windows Live of PS Network, dan kun jij dus ook TBOGT en TLAD spelen, maar je kunt in GTA 4 met je maat online spelen, maar dus alleen in GTA 4...

Persoonlijk, als je een van de twee gekocht hebt en je bent sowieso van plan later nog EFLC te kopen, dan zou ik GTA IV aanraden, waarom? Omdat als jij nu EFLC koopt, en je koopt later GTA 4, dan vind jij GTA IV saai, terwijl als je eerst GTA IV koopt dan vind je dat waarschijnlijk al geweldig, en als je later nog EFLC koopt voegt dat nog meer toe aan het spel waardoor het opnieuw leuk is..

Overigens is de storyline van beide episodes bij elkaar denk ik ongeveer even lang als die van GTA IV...

Als je er sowieso maar één gaat kopen, dan raad ik je zeker EFLC aan

Waarom?

GTA IV crasht op de PC veel sneller dan EFLC

EFLC wordt op de PC véél meer gespeeld dan GTA 4, van de consoles weet ik het niet, heb gelezen dat op de PS3 de meesten nog steeds GTA 4 meer spelen.

EFLC heeft véél meer auto's en andere voertuigen dan GTA 4, minstens een stuk of 25 per episode geloof ik. Daarbij heeft EFLC een hele boel functies die iedereen in GTA 4 mistte:

EFLC heeft parachutes, GTA 4 niet. EFLC heeft een soort van tank(Armoured Personel Carrier), GTA 4 niet. EFLC heeft nitro zoals in San Andreas, GTA 4 niet, enzovoort...

EFLC kopen is trouwens goedkoper dan beide episodes downloaden, aangezien je EFLC voor 29 euro al hebt, en je per episode al snel 20 euro kwijt bent(40 totaal dus) en dan moet je dáárbij nog eens GTA IV hebben...

Daarbij raad ik je de PC versie aan, aangezien dit in mijn ogen een hoop voordelen heeft qua gameplay: Als je het spel beu bent kun je gaan modden, je kunt makkelijker in de chatbox in multiplayer typen, als je een goede PC hebt ziet het spel er beter uit dan op de consoles. Enige nadelen ten opzichte van de consoles is dat je een zeer goede moderne computer nodig hebt om het te kunnen spelen, op de consoles heb je de console en dan kun je het spel draaien, en that's that...

Ligt er dus aan of je eerst er één gaat kopen en later de ander of dat je er sowieso maar één koopt. In het eerste geval zou ik je GTA IV aanraden om mee te beginnen, die is ook goedkoper op dit moment... Als je er maar één koopt raad ik je EFLC aan, omdat je dan bijna alle over de top functies hebt uit GTA San Andreas die GTA IV niet heeft.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Jacky-2007: Quote verwijderd. Als je reageert op de laatste persoon in een topic, gebruik dan niet de "Reageer" knop in het venster maar de knop "Nieuw bericht plaatsen" onderaan het topic. Je kan natuurlijk ook de "Reageren" knop wel gebruiken, maar dan even de "quote" verwijderen.

Dit houdt de topics meer overzichtelijk en het scheelt op jaarbasis heel wat kb's voor de gtagames.nl server.. :tu: <<<

Mijn keuze opnieuw: XDXD

Episodes of liberty city :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

>>> Door Jacky-2007: Quote verwijderd. Als je reageert op de laatste persoon in een topic, gebruik dan niet de "Reageer" knop in het venster maar de knop "Nieuw bericht plaatsen" onderaan het topic. Je kan natuurlijk ook de "Reageren" knop wel gebruiken, maar dan even de "quote" verwijderen.

Dit houdt de topics meer overzichtelijk en het scheelt op jaarbasis heel wat kb's voor de gtagames.nl server.. :tu: <<<

Mijn keuze opnieuw: XDXD

Episodes of liberty city :D

goed zo ;)

Maar als je daarna GTA IV koopt valt het je weer tegen. Ik zou eerst GTA IV kopen en dan EFLC. VAN GTA IV heb je langer plezier

Das waar maar duurt ok wel heel lang...

En je heb meer actievemnts in GTA iv

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik adviseer je om eerst IV te kopen, en later EfLC. Niet alleen omdat dit chronologisch de goede volgorde is, ook omdat je dan later de volledige verhaallijn snapt (zoals je wellicht wel weet lopen de drie verhalen enigzins door elkaar heen). En zoals Benhelsloot hierboven al zei, zal de prijs van EfLC in de loop der tijd nog wel dalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ze hierboven al zeggen kun je beter IV en daarna EFLC kopen.

Wat als je andersom doet dan denk je woow parachute enzo!!!! En dan denk je van IV wat een saai kut spel :duh:.

>>> Door Jacky-2007: Denk aan je taalgebruik...<<<

En als je EFLC alleen koopet snap je er ook geen reet van.

Ik weet niet waarom maar ik vind IV toch leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...