Jesperkaj Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 (bewerkt) Schandalig dat hier echter nog geen topic van is, daarom open ik het nu. Discussieer hier over één van de meest gedronken drank van vroeger en nu. Wat vind jij van bier, vind jij dat leeftijdsgrens van het kopen van bier moet worden verhoogd of verlaagd? Brand maar los! Proost! Edit: De nodige bier emoticons er nog bijgedaan. Bewerkt: 16 augustus 2010 door Jesperkaj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 (bewerkt) Tafelbier (1% vol.) en N.A. bier moet door iedereen te verkrijgen zijn. Voor de rest vind ik de regel van 16 jaar best wel ok, alhoewel die niet gerespecteerd wordt... In Amerika mogen ze pas bier vanaf 18 en sterke dranken vanaf 21 jaar! BTW: foto van hierboven moet afgeschuimd worden! Fail! Bewerkt: 16 augustus 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Tijdens mijn vakantie in de Filipijnen heb ik echt lekker bier gedronken San Miguel echt beter dan wat ik hier in Nederland heb gedronken. Krijg er weer spontaan trek in. Hier in Nederland hebben ze ook een San Miguel merk maar dat is Spaans bier en ziet er ook anders uit dan wat ik in Azie dronk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Leeftijdsgrens van 16 jaar is overdreven..Lang leve Jupiler, Carlsberg en Kriek Belle-Vue! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Tijdens mijn vakantie in de Filipijnen heb ik echt lekker bier gedronken San Miguel echt beter dan wat ik hier in Nederland heb gedronken. Krijg er weer spontaan trek in. Hier in Nederland hebben ze ook een San Miguel merk maar dat is Spaans bier en ziet er ook anders uit dan wat ik in Azie dronk. Ja, ik zag het in de schappen liggen in Spanje, maar toch maar niet genomen. Ik hield het maar bij Nederlands bier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Bier voor 4 jarigen FTW! Amstel FTW too. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 (bewerkt) Ik heb nog nooit bier of andere alcohol gedronken (wel al eens geproefd, maar daar bleef het bij). Ik denk dat ik ook nog een paar jaar ga wachten voordag ik mijn eerste biertje ga drinken. Je mag me nu belachelijk vinden... Of niet. Maar ik blijf liever nuchter wanneer mijn lichaam nog aan het ontwikkelen is, alcohol is nergens goed voor. Dus dan kan je toch even goed een cola drinken. Ik heb wel vroeger eens een alcoholvrij biertje gedronken, maar ja... Dat is natuurlijk niet hetzelfde . De leeftijdsgrens van 16 vind ik goed, maar als het lager was dan maakte me dat niet uit. Roken vind ik 16 goed, misschien zelfs te weinig... Maar voor alcohol mocht dat misschien al 14 of 15 jaar zijn, er zijn er tenslotte maar weinigen die dan nog niet gedronken hebben. Bewerkt: 16 augustus 2010 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Lekkerste bier blijft nog altijd: _O_!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Bier grens of niet, met een beetje moeite krijg je het op elke leeftijd. Ik drink sinds mijn 13e en heb nog nooit ernstige gevolgen gehad. Die leeftijdsgrens mogen ze laten wat het is als de zuipketen maar niet verboden worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Grolsch Het bier waar ik de eerste keer dronken mee ben geworden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik drink af en toe een flesje, wat ik drink maakt me niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Jupiler, Hertog Jan . En welk bier ze ook op stampfeesten schenken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Hertog Jan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Voor de rest vind ik de regel van 16 jaar best wel ok, alhoewel die niet gerespecteerd wordt... In Amerika mogen ze pas bier vanaf 18 en sterke dranken vanaf 21 jaar! Al het alcohol is 21 daar. In de staat Utah is alcohol zelfs verboden te nuttigen. In Groot Brittannië is het 18, net als in Frankrijk en Ierland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2010 Voor de rest vind ik de regel van 16 jaar best wel ok, alhoewel die niet gerespecteerd wordt... In Amerika mogen ze pas bier vanaf 18 en sterke dranken vanaf 21 jaar! Al het alcohol is 21 daar. In de staat Utah is alcohol zelfs verboden te nuttigen. In Groot Brittannië is het 18, net als in Frankrijk en Ierland. In GB kan het anders liggen, daar mag je, volgens een oom van mij (moet het zelf nog uitproberen), tijdens het eten in een restaurant oid wel alcohol drinken vanaf je 12de jaar ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.