Jump to content
Geplaatst:
comment_1706742

ja.jpg

Schandalig dat hier echter nog geen topic van is, daarom open ik het nu. biertje.gif

Discussieer hier over één van de meest gedronken drank van vroeger en nu. Wat vind jij van bier, vind jij dat leeftijdsgrens van het kopen van bier moet worden verhoogd of verlaagd? biertje.gif

Brand maar los! biertje.gif

Proost! biertje.gif

bier.jpg

Edit: De nodige bier emoticons er nog bijgedaan.

Bewerkt: door Jesperkaj

• Reacties 372
  • Bezichtigingen 47.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1757682

vind bier ziezo niet lekker, afvalwater met alcohol erin om de bacteriën te doden, dat is het :puh: ... waarom dacht je dat men in de middeleeuwen veel bier dronk?

omdat het gezonder was dan water :bonk:

Geplaatst:
comment_1758274

vind bier ziezo niet lekker, afvalwater met alcohol erin om de bacteriën te doden, dat is het :puh: ... waarom dacht je dat men in de middeleeuwen veel bier dronk?

Waar sláát dit op? :duh: We leven toch niet meer in de Middeleeuwen? Tenminste, ik niet.

Ik heb overigens in de krant gelezen dat men Port <18 kan halen? Ondanks dat het >15% is, kan iemand dit bevestigen?

Bewerkt: door Dotz

Geplaatst:
comment_1758345

Alsof het bier van toen, met het bier van nu valt te vergelijken.

Maar leuk dat je ergens wat hebt opgevangen.

Geplaatst:
comment_1759785

Smaakt het nog lekkerder dan gewoon Hertog Jan of gaat het puur om het percentage?

Bewerkt: door Flashingdemon666

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1780625

Bier drinken en "kut" roepen, perfecte avond!

Over het algemeen drink ik gewoon Jupiler, omdat dat bijna het enige is wat geschonken wordt.

Maar als er de mogelijkheid is, drink ik gewoon lekker een Hertogje! :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.