Jump to content
Geplaatst:
comment_1706742

ja.jpg

Schandalig dat hier echter nog geen topic van is, daarom open ik het nu. biertje.gif

Discussieer hier over één van de meest gedronken drank van vroeger en nu. Wat vind jij van bier, vind jij dat leeftijdsgrens van het kopen van bier moet worden verhoogd of verlaagd? biertje.gif

Brand maar los! biertje.gif

Proost! biertje.gif

bier.jpg

Edit: De nodige bier emoticons er nog bijgedaan.

Bewerkt: door Jesperkaj

• Reacties 372
  • Bezichtigingen 47.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1736258

ik hou ook niet van die nieuwe tekst, vond "alcohol onder de 16? natuurlijk niet" veel beter. Ik erger me aan die nieuwe omdat het wat strenger klinkt ofzo, kut slogan :7 .

Wat is de nieuwe dan. Dat 'Alcohol onder de 16? Natuurlijk niet' persoonlijk heel slecht dus verwacht ook niet veel van de nieuwe. Ik vind 'geniet, maar drink met mate' wel gewoon een prima manier om hier op te wijzen.

De nieuwe is 'Geen 16? Geen druppel' .

Geplaatst:
comment_1736411

Waarom heeft dit topic geen poll waar je kan voten welk bier je drinkt? Lijkt me wel toepasselijk hier :).

Met zo'n enorme hoeveelheid verschillende biermerken wordt het een tienjarenplan om alles in een poll te verwerken. Een selectie maken kan natuurlijk wel, maar dan krijg je weer de eeuwige discussie over welke merken wel of juist niet in de poll hadden moeten staan. Dan is een berichtje toch beter, denk ik. :clown:

Geplaatst:
comment_1736413

Bier, ik heb het nooit lekker gevonden. Ik heb al verschillende merken geprobeerd maar op de een of andere manier moet ik er toch niets van hebben. Ik voel me hierdoor wel gelijk 60% minder man... :puh:

Bewerkt: door Sprunk

Geplaatst:
comment_1736462

Waarom heeft dit topic geen poll waar je kan voten welk bier je drinkt? Lijkt me wel toepasselijk hier :).

Met zo'n enorme hoeveelheid verschillende biermerken wordt het een tienjarenplan om alles in een poll te verwerken. Een selectie maken kan natuurlijk wel, maar dan krijg je weer de eeuwige discussie over welke merken wel of juist niet in de poll hadden moeten staan. Dan is een berichtje toch beter, denk ik. :clown:

Klopt, je hebt heel veel verschillende merken. Maar ik had het eigenlijk alleen over de bekende merken zoals Bavaria, Heineken en Hertog Jan. Anders moet je al dat bier dat voor een kwartje te krijgen is er ook bijzetten, wat er nogal veel zijn ja :7.

Geplaatst:
comment_1736803

Duveltje als het kan, maar anders drink ik asociaal Heineken.

Het liefst zie ik dat de leeftijdsgrens naar 17/18 gaat (en sterkte drank naar 19/20).

Geplaatst:
comment_1736805

Wat mij opvalt is dat de 15-jarigen (of degenen die beweren 15 jaar te zijn) zo snel dronken worden.. Drinken jullie nooit wat? :?

Ik niet.. Ben 14. November wordt ik 15. Maar ik wordt nooit zo snel dronken. Na 15 tot 18 biertjes pas..

Geplaatst:
comment_1736806

Wat mij opvalt is dat de 15-jarigen (of degenen die beweren 15 jaar te zijn) zo snel dronken worden.. Drinken jullie nooit wat? :?

Ik niet.. Ben 14. November wordt ik 15. Maar ik wordt nooit zo snel dronken. Na 15 tot 18 biertjes pas..

Dat is niet zo mooi.

Geplaatst:
comment_1736918

Dat is niet zo mooi.

Inderdaad, dan worden de leuke avonden wel erg prijzig.

Geplaatst:
comment_1737044

Ik dacht zelf meer aan de gezondheid.

Als je op die leeftijd al zo'n tolerantie hebt voor alcohol, zegt dat al genoeg.

Veel plezier met je Korsakov later.

Geplaatst:
comment_1737070

Als je op die leeftijd al zo'n tolerantie hebt voor alcohol, zegt dat al genoeg.

Amfe en zorgen omtrent gezondheid :7.

:clown:

Geplaatst:
comment_1737076

Het is weer herfst! Elk zichzelfrespecterende bierdrinker weet wat dat inhoudt!

Als je het mij vraagt zit hij maar uit zijn nek te lullen hoor :{ . Na 18 biertjes kun je mij alles laten doen en/of wijsmaken.. :puh: Maar ik drink liever elke avond een pilsje dan me elke 2e vrijdag van de maand klem te zuipen..

Bewerkt: door Dotz

Geplaatst:
comment_1737093

Amfe en zorgen omtrent gezondheid :7.

:clown:

Ja, ik ben nogal een gezondheidsfreak.

Als je het mij vraagt zit hij maar uit zijn nek te lullen hoor :{ . Na 18 biertjes kun je mij alles laten doen en/of wijsmaken.. :puh: Maar ik drink liever elke avond een pilsje dan me elke 2e vrijdag van de maand klem te zuipen..

Het lijkt mij ook sterk, maar het zou.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.