Geplaatst: 16 augustus 201014 jaren comment_1707019 Type: Anime/Manga Stijl: Anime/Manga Grootte: Maximum Voorbeeld: Nvt Tekst: Bleach Rand: 1px, zwart Kleuren: Die bij de afbeeldingen passen Render (optioneel): Extra (optioneel): Maak er wat moois van . Gebruik svp de afbeeldingen hieronder: Klik, klik en klik
Geplaatst: 24 augustus 201014 jaren comment_1711148 de plaatjes waar het mee moet vind ik niet echt scherp. Als je een mooier plaatje vind wil ik wel wat proberen voor je.
Geplaatst: 25 augustus 201014 jaren Auteur comment_1711851 Die van Ulquiorra is zo scherp als de pest, maar ik zal voor de goede vrede even wat andere plaatjes zoeken voor erbij.
Geplaatst: 30 augustus 201014 jaren Auteur comment_1715187 Hmm, anderen kon ik niet vinden. Valt er ook iets te maken met alleen het eerste plaatje?
Geplaatst: 15 september 201014 jaren comment_1724181 Ik heb nu mijn mooiste sig gemaakt voor jouw: Sorry at er weinig anime in zit, maar het kan niet anders (vanwege ruimte) Lettertype: Engravers MT Rand: Zwart en 1 pixel. (hoop ik, want zo precies ben ik niet.) supergtagamer
Type: Anime/Manga
Stijl: Anime/Manga
Grootte: Maximum
Voorbeeld: Nvt
Tekst: Bleach
Rand: 1px, zwart
Kleuren: Die bij de afbeeldingen passen
Render (optioneel):
Extra (optioneel): Maak er wat moois van
. Gebruik svp de afbeeldingen hieronder:
Klik, klik en klik