Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1707549

Budget: 400-500

Doel: gamen (games als gta iv) en school, en misschien beetje veilig overklokken hoeft niet per se overklokken hoeft van mij betreft niet per se als het over mijn prijsklasse heen moet.

Desktop: Desktop 8)

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: geen,want heb de randapperatuur al in bezit van huidige pc. :puh:

Besturingssysteem: Windows 7 - 64 bits

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen, alles nieuw. :*D

Voorkeuren voor merk (ATi/NVIDIA, AMD/Intel): maakt mij niet uit, zolang het goedkoop is. ( amd en nvidia?)

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: ALTERNATE :tu: en in elkaar laten zetten door het bedrijf.

Extra koeling (voor overklokken)?: ja misschien handig, zo stil mogelijk ^_^

alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1707557

Voor 500 euro gaat GTA IV sowieso niet op high. En wil je Windows 7 er officieel bij? Want in combinatie met het in elkaar zetten houd je dna een euro of 320 over voor de onderdelen en dat is niet riant.

Geplaatst:
comment_1707580

wat bedoel je met 320,- euro over, snapte hem even niet hoor?

Omdat bovenop de onderdelen dan ook nog betaald moet worden voor een Windows 7-licentie. Dan blijft er niet veel meer over.

Geplaatst:
comment_1707631

Heb je trouwens ook een nieuw toetsenbord, muis en beeldscherm nodig? Dan blijft er nóg minder over.

Er staat in zijn lijstje dat hij alles wilt hergebruiken.

Kan zo'n oud beeldscherm dan wel een 64 bits versie aan? :?

Geplaatst:
comment_1707641

Heb je trouwens ook een nieuw toetsenbord, muis en beeldscherm nodig? Dan blijft er nóg minder over.

Ik lees toch echt 'geen, alles nieuw' in dat geval houd je dus iets van 180 euro over om wat samen te stellen, dat budget is veel te klein

Kan zo'n oud beeldscherm dan wel een 64 bits versie aan? :?

natuurlijk

Geplaatst:
comment_1707653

Ik lees toch echt 'geen, alles nieuw' in dat geval houd je dus iets van 180 euro over om wat samen te stellen, dat budget is veel te klein

Benodigde randapparatuur: geen,want heb de randapperatuur al in bezit van huidige pc.

Nu zie ik het ook. De logica was even zoek. :clown:

Geplaatst:
comment_1707659

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen, alles nieuw.
Geplaatst:
comment_1707668

nu snap ik er echt helemaal niks meer van, in de ene zegt hijdat hij geen randapparatuur meer nodig heeft en in de ander zegt hij dat hij niks gaat hergebruiken, das imo beetje vaag.

Geplaatst:
comment_1707684

Ik heb het toch over de randapparatuur, niet over de onderdelen? :duh: Wel een epic dubbelpost, geen idee hoe dat gebeurt is. :cab:

Hij wil de randapparatuur hergebruiken!

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_1707843

Ik heb het toch over de randapparatuur, niet over de onderdelen? :duh: Wel een epic dubbelpost, geen idee hoe dat gebeurt is. :cab:

Hij wil de randapparatuur hergebruiken!

dus hij hoeft geen nieuw beeldscherm enzo? want zoals ik zei zijn 2 antwoorden best tegenstrijdig, hij wil geen onderdelen hergebruiken maar heeft ook geen nieuwe randapparatuur nodig.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1707865

ik help jullie er wel mee.

Ik hoef geen onderdelen opnieuw te gebruiken,ik bedoelde daarmee geen,alles nieuw

dus ik wil alles nieuw hebben uit winkel.

En randapperatuur zoals toetsenbord,muis en beeldscherm heb ik al van mijn huidige pc en zo oud zijn ze niet.

Ik heb een dell lcd monitor, en nog hp muis en toetsenbord van de hp slimline.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.