Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mulieplayer vraag!

Hallo lezers

Ik denk er al een tijdje over na om GTA san te kopen voor de pc maar heeft de pc versie multieplayer?

of hebben modder die mulieplayer gemaakt

laat het me weten

Featured Replies

Uit zichzelf heeft GTA:SA geen multiplayer.

Maar wanneer je je GTA:SA downgrade kan je SA:MP of MTA:SA installeren waarmee je wel online kan spelen.

Het klinkt meer werk dan dat het is ;)

  • Author

Uit zichzelf heeft GTA:SA geen multiplayer.

Maar wanneer je je GTA:SA downgrade kan je SA:MP of MTA:SA installeren waarmee je wel online kan spelen.

Het klinkt meer werk dan dat het is ;)

Zijn daar kosten aan verbonden?

Nee, het is volledig gratis. Tenzij je een eigen 24/7 server wilt, daarvoor moet je zelf betalen, maar voor een eigen server moet je kunnen scripten. Er zijn wel scripting tutorials hier op gtaforum, maar je moet er veel geduld voor hebben. Voor meer informatie zou ik hier kijken: Multiplayer zelf- Scripting

Edited by Dakendak

  • Author

Nee, het is volledig gratis. Tenzij je een eigen 24/7 server wilt, daarvoor moet je zelf betalen, maar voor een eigen server moet je kunnen scripten. Er zijn wel scripting tutorials hier op gtaforum, maar je moet er veel geduld voor hebben. Voor meer informatie zou ik hier kijken: Multiplayer zelf- Scripting

hmmmm ik heb al een aantal filmpje op youtube gezien nu wil ik nog wat weten.

1. Zijn er game mods (bijvoorbeeld teamdeathmatch of caputer the flag

2.Zo als ik in dit

zie is dat het veel stoort als je ander mensen ziet lopen is dit normaal if hebben die mensen traag internet?

3.Kan je zelf cracters samen stellen net als in GTA IV?

Nee, het is volledig gratis. Tenzij je een eigen 24/7 server wilt, daarvoor moet je zelf betalen, maar voor een eigen server moet je kunnen scripten. Er zijn wel scripting tutorials hier op gtaforum, maar je moet er veel geduld voor hebben. Voor meer informatie zou ik hier kijken: Multiplayer zelf- Scripting

hmmmm ik heb al een aantal filmpje op youtube gezien nu wil ik nog wat weten.

1. Zijn er game mods (bijvoorbeeld teamdeathmatch of caputer the flag

2.Zo als ik in dit

zie is dat het veel stoort als je ander mensen ziet lopen is dit normaal if hebben die mensen traag internet?

3.Kan je zelf cracters samen stellen net als in GTA IV?

1. Ja TDM (Team Deathmatch) RP (RolePlay > EChte leven nadoen) etc.

2. Dat kan traag internet zijn of last van lagg in de server.

3. Je kan uiteraad wel andere skins. (Pak wat iemand aan heeft) aanpassen. maar echt om zelf trui'en tekiezen etc NIET.

  • Author

Nee, het is volledig gratis. Tenzij je een eigen 24/7 server wilt, daarvoor moet je zelf betalen, maar voor een eigen server moet je kunnen scripten. Er zijn wel scripting tutorials hier op gtaforum, maar je moet er veel geduld voor hebben. Voor meer informatie zou ik hier kijken: Multiplayer zelf- Scripting

hmmmm ik heb al een aantal filmpje op youtube gezien nu wil ik nog wat weten.

1. Zijn er game mods (bijvoorbeeld teamdeathmatch of caputer the flag

2.Zo als ik in dit

zie is dat het veel stoort als je ander mensen ziet lopen is dit normaal if hebben die mensen traag internet?

3.Kan je zelf cracters samen stellen net als in GTA IV?

1. Ja TDM (Team Deathmatch) RP (RolePlay > EChte leven nadoen) etc.

2. Dat kan traag internet zijn of last van lagg in de server.

3. Je kan uiteraad wel andere skins. (Pak wat iemand aan heeft) aanpassen. maar echt om zelf trui'en tekiezen etc NIET.

Antwoord:

1. zijn er nog meer ?

2. Oke

3. He jamer maar ja

1. Er zijn heel veel verschillende soorten servers.

(Team-)eathmatch,Role playing, stunting, racing etc. je kan het nog zo gek niet bedenken. sommige van deze hebben zelfs hun eigen map.

2. Ikzelf heb er op SAMP nooit echt last van. ik zie wel soms andere een beetje laggen, maar dat is vaak niets.

3. Nou zo jammer is dat niet want in veel servers zijn er zo veel skins om uit te kiezen. Ik zit momenteel in een server met +150 verschillende skins. Dus zolang je een van de bekendere personages niet neemt ben je redelijk uniek.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.