Geplaatst: 18 augustus 201014 jaren comment_1707921 Goedendag Ik had 3 dagen geleden GTA Vice City gekocht bij Free Record shop. Ik starte hem & hij deed het. Niet gespeeld omdat ik weg moest. Nu 3 dagen laden, Doet hij het niet meer. Als je bij dat start scherpje komt ( Van Load Game, New Game etc. ) druk ik op New Game, blijft het beeld zwart. Helaas geen garantie. Iemand idee wat het is ?
Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren Auteur comment_1709475 Ok;) & nog een vraagje. Klopt het dat de CD zo erg piept & kraakt ?
Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren comment_1709479 Nee dat is geen goed teken, licht aan het geluid natuurlijk. Maar als je PC dit bij alle CD's doet is je CD/DVD speler waarschijnlijk stuk. Je kan ook kijken hoe de GTA:VC CD klinkt als je hem in een andere PC stopt. als die dan niet piept en kraakt ligt het niet aan de GTA:VC CD. En kijken of je CD vol zit met krassen of andere dingen die voor leesproblemen kunnen zorgen.
Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren Auteur comment_1709481 Nee dat is geen goed teken, licht aan het geluid natuurlijk. Maar als je PC dit bij alle CD's doet is je CD/DVD speler waarschijnlijk stuk. Je kan ook kijken hoe de GTA:VC CD klinkt als je hem in een andere PC stopt. als die dan niet piept en kraakt ligt het niet aan de GTA:VC CD. En kijken of je CD vol zit met krassen of andere dingen die voor leesproblemen kunnen zorgen. Neenee, geen krasje ofzo, Me laptop gaat heel hard zoemen.
Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren comment_1709485 Nee zoemen is niet erg, dat doet elke CD/DVD speler allen de ene minder hard dan de ander. Meestal word dat gezoem naar een tijdje als de CD er in zit minder. Maar als je piepen enzo hoort (als het klinkt alsof je CD/DVD beschadigt word is het vaak niet goed.)
Geplaatst: 21 augustus 201014 jaren Auteur comment_1709488 Nee zoemen is niet erg, dat doet elke CD/DVD speler allen de ene minder hard dan de ander. Meestal word dat gezoem naar een tijdje als de CD er in zit minder. Maar als je piepen enzo hoort (als het klinkt alsof je CD/DVD beschadigt word is het vaak niet goed.) Oké
Goedendag
Ik had 3 dagen geleden GTA Vice City gekocht bij Free Record shop.
Ik starte hem & hij deed het. Niet gespeeld omdat ik weg moest.
Nu 3 dagen laden, Doet hij het niet meer.
Als je bij dat start scherpje komt ( Van Load Game, New Game etc. ) druk ik op New Game, blijft het beeld zwart.
Helaas geen garantie.
Iemand idee wat het is ?