Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1708582

Ik heb besloten om na 2 jaar maar eens weer mijn zandvoort circuit af te maken.

Ter verduidelijking, zie hier het oude topic.

Destijds ben ik er vanwege problemen, en gebrek aan motivatie, maar mee gestopt. Maar het zou toch wel tof zijn als ik hem alsnog in-game krijg natuurlijk.

Dat word echter eerst mijn oude pc doorspitten, en aangezien die zo traag is als dikke stront zal dat wel even duren.

Ok, na het goed bestuderen van veel informatie over zandvoort en het bekijken van mijn model heb ik besloten 'm in de prullebak te gooien en opnieuw te beginnen. Nu op een totaal andere manier, zie hier:

9hp7c5.png

Op deze manier ben ik waarschijnlijk nog snel klaar ook...

Bewerkt: door Tommyfrogy

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1710389

Tsja, hij is 1:1 in sketchup meters. dus da's ongeveer 850 bij 850 meter :-(

maar ik moet hem nog even op schaal maken met een gta sa model.

En 3dsmax opnieuw downloaden..

maar eerst eten, sterf van de honger..

Wacht, zal even de model online zetten, kan je hem zelf even bekijken.

http://www.mediafire.com/?gvyji16n0w6344s

Geplaatst:
comment_1710411

Het is wel heel low poly, er zitten nog geen hoogteverschillen in en de textures zijn ook niet echt mooi.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1710422

Het is wel heel low poly, er zitten nog geen hoogteverschillen in en de textures zijn ook niet echt mooi.

ooit met blote handen vis gefileerd? Na 3 keer wassen stinken m'n handen er nog naar...

Anyway ik weet het, maar zo'n geweldige modeler ben ik ook niet. Ik zal nog proberen om hem iets realistischer te maken. Ik ben ook van plan om hem met gta sa models in te richten. Weetje, als ik er maar op kan racen, de rest boeit me niet zo heel veel eigenlijk.

Geplaatst:
comment_1710426

ooit met blote handen vis gefileerd? Na 3 keer wassen stinken m'n handen er nog naar...

Anyway ik weet het, maar zo'n geweldige modeler ben ik ook niet. Ik zal nog proberen om hem iets realistischer te maken. Ik ben ook van plan om hem met gta sa models in te richten. Weetje, als ik er maar op kan racen, de rest boeit me niet zo heel veel eigenlijk.

Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken ?

Bewerkt: door wannes12

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1710446

Niks, hij was wel lekker ^^

3dsmax werkt nu, zal even proberen iets ingame te krijgen.

Hmm, dacht toch echt dat ik alles goed deed. Blokje hoort groen geruit te zijn, maar is totaal grijs. Vast iets mis met de txd. Hij is ook lomp groot. Blijkbaar is een sketchup-meter een half voelbalveld lang...

God, mn circuit is 850 sketchup-meter lang :{

Geplaatst:
comment_1710554

Niks, hij was wel lekker ^^

3dsmax werkt nu, zal even proberen iets ingame te krijgen.

Hmm, dacht toch echt dat ik alles goed deed. Blokje hoort groen geruit te zijn, maar is totaal grijs. Vast iets mis met de txd. Hij is ook lomp groot. Blijkbaar is een sketchup-meter een half voelbalveld lang...

God, mn circuit is 850 sketchup-meter lang :{

Waarom teken je het niet gewoon in 3ds max. Volgens mij kan ik dat zelfs met relief in een paar dagen af hebben.

Geplaatst:
comment_1711736

Okay, zo ziet hij er dus uit:

mc654y.png

hoe zit het nou eigenlijk in gta met zand/asfalt/gras? Aangezien je over zand veel slomer gaat dan over asfalt, is dat bepaalt per model?

Het zou namelijk tof zijn om zandbanken te hebben.

Ook ged8 hoe je de map enzo gaat inelkaar zetten , je kunt slecht niks naast de baan doen van vlieg je er zo af ( in de zee neem ik aan )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.